دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با فرماندار بیله‌سوار

«واحد» با فرماندار بیله سوار مغان دیدار و در خصوص طرح‌های فرهنگی و عمرانی دفاع مقدس گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۸۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 05April 2023

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با فرماندار بیله سوار

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در شهر مرزی بیله سوار مغان با «صاحب علی اصغری» فرماندار بیله سوار دیدار و در خصوص برگزاری و پیشبرد برنامه‌های فرهنگی مشترک با وی گفت‌وگو کرد.

واحد در این دیدار اظهار داشت: دفاع مقدس ریشه در تاریخ و فرهنگ مردم غیور و مرزنشین مغان دارد و مزار سربازان ایران اسلامی مدافع وطن در برابر هجوم شوروی سابق در نقطه صفر مرزی و در حاشیه رود مرزی ارس نشان افتخار مردم این منطقه است.

واحد افزود: تشییع و خاکسپاری با شکوه شهید گمنام روستای «گون پاپاخ» در سال روز شهادت حضرت زهرا (س) در سال گذشته نشان داد که مردم شهیدپرور این منطقه در دفاع از مرزهای کشور استوار و محکم ایستاده اند.

وی خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای احداث حرم شهید گمنام روستای گون پاپاخ شد و ساخت و بهره برداری از آن را در آینده نزدیک از وظایف اعضای هیئت امنای این حرم عنوان کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل تأکید کرد: اختصاص شهید گمنام و تشییع و خاکسپاری آن و ساخت و بهره‌برداری و نگهداری از آن بر اساس آیین نامه های مصوب و ابلاغی صورت می‌گیرد و همت مردم و مسئولان محلی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار