امام جمعه بخش چهاردولی قروه:

شهادت اوج عروج فرزندان عالم است

حجت‌الاسلام «حسین‌پناهی» گفت: شهادت اوج عروج فرزندان عالم است، مجاهدان چنان به سوی شهادت می‌شتابند همانطور که تشنگان به سوی آب و بهشت می‌روند و مجلس شهید بوی خدا می‌دهد.
کد خبر: ۵۸۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ - 05April 2023

شهادت اوج عروج فرزندان عالم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «اسدالله حسین‌پناهی» امام جمعه بخش چهاردولی قروه امروز در مراسم تدفین و خاکسپاری پیکر مطهر شهید میلاد حیدری از شهدای اخیر مدافع حرم که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌ معظم این شهید والامقام در روستای وینسار این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: سلام بر شهدا به ویژه حاج قاسم که طلایه‌دار مدافعان حرم است، شهادت اوج عروج فرزندان عالم است، مجاهدان چنان به سوی شهادت می‌شتابند همانطور که تشنگان به سوی آب و بهشت می‌روند. مجلس شهید بوی خدا می‌دهد.

وی گفت: شهید مدافع حرم میلاد حیدری جزو یتیمان سرافراز است که از دوران کودکی پدرش را از دست داده و مادرش بزرگش کرده و با عشق مادری رشد کرده و لباس سبز سپاه بر تن می‌کند و بعد از آموزش در راه حق می‌سوزد و به شهادت می‌رسد.

امام جمعه بخش چهاردولی با بیان اینکه شهید حیدری از سرزمین مجاهدت‌های خاموش و بی‌ریا و مردمان پرافتخار بزرگ شده و افتخارآفرینی کرد، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر مردم این مناطق دلشان با جمهوری اسلامی همراه نبود نه تنها جمهوری اسلامی بلکه هر قدرت دیگری در برابر اخلال‌گری دشمنان دوام نمی‌آورد. امروز در همین سرزمین نه تنها یک میلاد حیدری بلکه صدها جوان مومن و پاک تربیت و در ادامه این راه آماده نبرد با ضدانقلاب هستند.

حسینی‌پناهی با بیان اینکه پیروزی حق و اسرائیل نابود خواهد شد، عنوان کرد: با صبر و حوصله همه مشکلات اقتصادی برطرف خواهد شد؛ زنان زیادی برای حفظ حجاب جانشان را تقدیم انقلاب کرده و صبر همین‌ مجاهدان، مسئله حجاب را حل می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار