اتحادیه عرب حمله به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی را محکوم کرد

اتحادیه عرب امروز در نشست اضطراری خود حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۵۸۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ - 05April 2023

اتحادیه عرب حمله به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی را محکوم کردبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، اتحادیه عرب در نشست اضطراری امروز خود برای بررسی تجاوزات اشغالگران اسرائیلی علیه مسجد الاقصی، حمله شب گذشته و بامداد امروز نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در داخل این مسجد را به شدت محکوم کرد.

اتحادیه عرب تاکید کرد که هرگونه تجاوز و حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به اماکن مقدس اسلامی و مسیحی را به شدت محکوم می‌کنیم.

گفتنی است نظامیان صهیونیست در حملات ساعات اخیر خود علیه مسجدالاقصی ده‌ها نمازگزار را مجروح کرده و بیش از ۵۰۰ نفر دیگر را نیز بازداشت کرده‌اند. نظامیان صهیونیست با حمله به نمازگزاران فلسطینی در مصلای القبلی به سوی آن‌ها گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی پرتاب کردند.

این حملات با واکنش موشکی مقاومت فلسطین نیز همراه شده است، مقاومت تاکید کرده در صورت ادامه حملات صهیونیست‌ها علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی، حملات موشکی علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین نیز ادامه خواهد یافت.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز تاکید کرده است که این حملات صهیونیست‌ها جنایتی بی‌سابقه است و ابعادی فراتر از آنچه در صحنه دیده می‌شود، دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار