همزمان با جشن میلاد کریم اهل بیت (ص) صورت گرفت؛

برگزاری ضیافت افطار سربازان، خلبانان و فرماندهان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش

جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و ضیافت افطار سربازان، خلبانان و فرماندهان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ - 05April 2023

برگزاری ضیافت افطار سربازان، خلبانان و فرماندهان پایگاه چهارم هوانیروز ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، ضیافت افطار در پایگاه چهارم هوانیروز ارتش امروز (چهارشنبه) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام  والمسلمین «عیسی کیانی» رییس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان برگزار شد، خلبانان و سربازان در فضایی صمیمانه و معنوی روزه خود را افطار کردند.

حجت‌الاسلام کیانی در این مراسم اظهار داشت:ماه مبارک رمضان، بهار قرآن کریم است و تلاوت قرآن کریم و توجه به معنی و تفسیر آیات کلام‌الله مجید و خودسازی، تهذیب‌نفس و روزه‌داری باعث رسیدن انسان به مرتبه‌ای در ماه مبارک رمضان می‌شود که نفس کشیدنش عبادت محسوب شود.

سرهنگ خلبان ستاد «بهرام نظری» فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در حاشیه‌این مراسم معنوی گفت:سربازان وظیفه،امانت ارزشمند مردم نزد ما هستند و لحظه‌به لحظه حضور این عزیزان در ارتش جمهوری اسلامی ایران،ضمن ایجاد فرصت برای تولید قدرت برای دفاع از کشور عزیزمان، یک فرصت آموزشی و پرورشی برای تربیت نسل جوان در حوزه‌های مختلف مذهبی و تربیتی و اخلاقی است.

وی عنوان کرد: در همین راستا و برای به نتیجه و هدف رساندن فرصت‌‌ها، اجرای طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز و طرح‌های مصباح در ارتش، نقشه‌‌ راه بسیار قوی و اثر بخش بوده است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش تصریح کرد: سربازان حاضر در پایگاه را مثل فرزندان خود دوست داریم و همانند تلاش برای تربیت فرزندان‌ خودمان، ایمان و انضباط ذاتی، مسئولیت‌پذیری، ایفای نقش، اخلاق پاک و تعهد را از سربازانمان خواستاریم و در این مسیر قدم بر می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار