رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

باید تمام توانمان را برای ساخت انتظامی در تراز انقلاب اسلامی به کار بگیریم

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: باید توان و عزممان را برای ساخت انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و مطلوب جامعه قرآنی جزم کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم در این مسیر رضایت خداوند و مردم را به دست آوریم.
کد خبر: ۵۸۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۷ - 06April 2023

عزم و توان برای ساخت انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنیحجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با خبرنکار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، اظهار داشت:  خدمات فراجا باید مجاهدانه، خالصانه و بی منت به مردم ارائه شود.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: نیروهای مجاهد و پرتلاش پلیس در همه ایام با انگیزه و روحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت می‌کنند و در این ایام نوروز و تعطیلات هم شاهد بودیم که این مجاهدان فی سبیل الله خدمت به مردم را به راحتی خود ترجیح دادند و با انگیزه و مجاهدانه این خدمت مضاعف تداوم داشت، بنده به وجود چنین همکاران و همرزمانی افتخار می کنم و قدرشناسانه ، از تک تک نیروهای پلیس از مرز تا مرکز تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه باید عزم را جزم، اراده ها را پولادین و حرف و شعار را با عمل همراه کرد، خاطرنشان کرد: بایستی همت را بلند داشت تا بتوانیم مسئولیتی را که برعهده داریم، به خوبی انجام دهیم و در شأن و شایسته این ملت عزیز به آنان خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه با توکل و اعتماد به خداوند می توان بر مشکلات فائق آمد، بیان کرد: طهارت درون، تقوا، وثوق، اطمینان و توکل به خداوند انسان را بر هر کاری قادر و توانا می کند؛ با توکل به خداوند متعال و همت می توان همه قله ها را فتح و به پیروزی رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا  گفت: همه ما باید توان و عزممان را برای ساخت انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و مطلوب جامعه قرآنی جزم کنیم تا ان شاء الله بتوانیم در این مسیر رضایت خداوند و مردم را به دست آوریم

انتهای پیام/ 241

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار