معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

پیوند با قرآن از بهترین راه‌های مصون ماندن در برابر انحرافات است

سردار پورجمشیدیان گفت: انس و پیوند دائمی با قرآن و کلام وحی و معنویت از بهترین و اطمینان بخش‌ترین راه‌های مصون ساز بشر در برابر انحرافات و آفت‌های اخلاقی است.
کد خبر: ۵۸۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 06April 2023

پیوند با قرآن از بهترین راه‌های مصون ماندن در برابر انحرافات استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه محفل انس سربازان نیروی زمینی سپاه با قرآن کریم که همزمان در تهران و بسیاری از رده‌های این نیرو در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسیاری از مشکلات جوامع بشری ریشه در بداخلاقی‌ها و دوری از خدا دارد و انس و پیوند دائمی با قرآن و کلام وحی و معنویت از بهترین و اطمینان بخش‌ترین راه‌های مصون ساز بشر در برابر انحرافات و آفت‌های اخلاقی است.

وی با بیان اینکه این مراسم همه ساله همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور سربازان در رده‌های مختلف نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: این محفل معنوی همچنان که گامی برای تقویت معنویت و پیوند و الفت سربازان جوان با قرآن کریم و سیره ائمه معصومین علیهم السلام محسوب می‌شود، زمینه‌ای نیز برای تقویت همدلی و وحدت فرماندهان و مسئولان با سربازان است.

وی ادامه داد: در انقلاب و جمهوری اسلامی همه اعتبار و افتخار ما به سربازی انقلاب و سربازی نایب امام زمان (عج) و سربازی ولایت است و از جهت انسانیت و مسلمانی، فرقی میان سردار و سرهنگ و سرباز نیست.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: این محفل، بستر و زمینه خوبی برای تحکیم الفت و علاقه و تقویت هماهنگی و همدلی میان سربازان و همه فرماندهان و مسئولان در تحقق اهداف معنوی و پیگیری مأموریت‌های جاری فراهم کرده است.

وی سربازان را بدنه اصلی نیرو‌های مسلح و از جمله بهترین جوانان کشور توصیف کرد و افزود: محور همه برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان قران کریم است و این محفل نیز با اهتمام نمایندگی ولی فقیه و قرارگاه‌های نیرو همه ساله منور به برکات و نورانیت قرآن و همچنین ویژه برنامه‌های معنوی و خودسازی است.

حجت‌الاسلام گنجعلی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه نیز در این مراسم بر مغتنم دانستن فرصت ماه مبارک رمضان برای خودسازی و عبادت و بندگی خدا تاکید کرد و گفت: باید از این فرصت طلایی بهره ببریم و با قرآن رفیق و مانوس و همراه شویم که این، زمینه هدایت و نزدیکی به خدا را فراهم می‌سازد.

وی با استناد به روایات افزود: بدبخت‌ترین مردم کسی است از برکات این ماه بهره‌ای برای هدایت و نجات و خودسازی خود نبرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار