برگزاری جلسه هیئت امنای شهید گمنام روستای «گون پاپاخ»

جلسه هیئت امنای شهید گمنام روستای گون پاپاخ شهرستان بیله سوار مغان برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ - 06April 2023

برگزاری جلسه هیئت امنای شهید گمنام «گون پاپاخ»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، صبح امروز (پنجشنبه) جلسه هیئت امنای شهید گمنام روستای گون پاپاخ از توابع شهرستان مرزی بیله سوار مغان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با بیان اینکه هیئت امنای شهید گمنام و مسئولین محلی وظیفه دارند با همکاری و هماهنگی مسئولان استانی در اسرع وقت نسبت به احداث و بهره‌برداری از حرم شهید گمنام اقدام کنند اظهار داشت: هر حرم شهید گمنام در هر نقطه ای از ایران اسلامی تبدیل به یک پایگاه فرهنگی و معنوی شده است و این از برکات خون های پاک مقدس شهدا است.

واحد گفت: دفاع مقدس ریشه در تاریخ و فرهنگ عشایر غیور و مرزنشین دشت مغان دارد و مزار سربازان ایران اسلامی مدافع وطن در برابر هجوم شوروی سابق در نقطه صفر مرزی و در حاشیه رود مرزی ارس نشان افتخار مردم این منطقه است.

وی افزود: در روزهای آتی مراسم رونمایی از کتاب «حماسه آلاچیق ها» مربوط به نقش عشایر دشت مغان در دوران دفاع مقدس به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در این شهرستان برگزار خواهد شد.

«صاحب علی اصغری» فرماندار بیله سوار نیز ضمن تبریک ماه میهمانی خدا، اختصاص اعتبار لازم برای شروع احداث یادمان شهید گمنام روستای گون پاپاخ را از اولویت های کاری خود عنوان و بر شروع کار عمرانی احداث آن در آینده ای نزدیک تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار