مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان خبر داد؛

تشرف بیش از ۷۳۰ هزار زائر به بقاع متبرکه هرمزگان در ایام نوروز

حجت الاسلام «مهدیان» گفت: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در ۴۳ بقعه متبرکه و امامزاده در استان هرمزگان برگزار شد که بیش از ۷۳۰ هزار زائر به بقاع متبرکه هرمزگان مشرف شدند.
کد خبر: ۵۸۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ - 06April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «حسین مهدیان» مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان امروز در آخرین جلسه آرامش بهاری، اظهار داشت: طی این مدت ۷۳۰ هزار زائر به این آستانها مشرف و از خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی بهره‌مند شدند همچنین ۹۰ هزار زائر از خدمات اسکان موقت در بقاع متبرکه استان استفاده کردند.

وی افزود: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، مشاوره وقف، غرفه کودک، مسابقات هنری و مفرح‌، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه‌های فرهنگی، پیاده‌روی خانوادگی از جمله برنامه های فرهنگی بود که در در بقاع متبرکه استان اجرا شد.

حجت‌الاسلام مهدیان ادامه داد: مراسم تحویل سال نو با حضور ۱۷ هزار زائر در بقاع مجری طرح برگزار شد و در این مدت بیش از ۲۰۰ هزار نفر از خیمه معرفت بازدید کرده و از خدمات آن بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی نیز از سوم فروردین جاری با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه آغاز شد که تا سوم اردیبهشت ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان عنوان کرد: تاکنون در این طرح بیش از ۱۰ هزار زائر با افطاری ساده، چای و شربت پذیرایی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار