معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

سری جدید مستند «امین» از شبکه اصفهان پخش می‌شود

«کریمی» گفت: قسمت جدید مستند «امین» با موضوع سرقت‌های توام با خشونت تهیه و تولید شده که فردا جمعه از سیمای مرکز اصفهان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ - 06April 2023

سری جدید مستندسرهنگ «جهانگیر کریمی» معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان بیان داشت: قسمت جدید مستند «امین» با موضوع سرقت‌های توام با خشونت تهیه و تولید شده که فردا جمعه در ساعت 16:30 از سیمای مرکز اصفهان پخش می‌شود.

وی افزود: تهیه و تولید مستند امین به منظور افزایش سطح آگاهی‌های عمومی از آسیب‌ها و جرایم و همچنین آشنایی با بخش‌های مختلف فرماندهی انتظامی سال گذشته با همکاری صداوسیمای مرکز اصفهان کلید زده شد که تا کنون 10 قسمت از این مستند پخش شده است.

کریمی تصریح کرد: تماشای مستند امین که حاصل تلاش مشترک کارشناسان این معاونت و کارشناسان صدا و سیما است می‌تواند در ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی شهروندان نسبت یه جایگاه پلیس و نحوه ارتباط با آن مفید و مؤثر باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه انتقاد، پیشنهاد، نظر در خصوص این برنامه و همچنین شکایت یا تقدیر از عملکرد کارکنان پلیس را از طریق تماس با شماره تلفن 197 با ما در میان بگذارند چرا که این تماس ها قطعاً در بهبود عملکرد پلیس و ارائه بهتر خدمات به شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار