رئیس اداره عقیدتی سیاسی نپاجا:

سبک زندگی امام حسن مجتبی (ع) باید سرلوحه زندگی شیعیان باشد

حجت‌الاسلام و المسلمین روشن‌دل در محفل انس با قرآن گفت: امیدآفرینی، خوش‌خلقی و شجاعت بدون وصف از شاخصه‌های ممتاز زندگانی امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) است که باید سرلوحه امورات زندگی تمام شیعیان باشد.
کد خبر: ۵۸۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ - 07April 2023

برگزاری محفل انس با قرآن در شهرک شهید بهشتیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، محفل انس با قرآن کریم به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد شهرک شهید بهشتی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد. 

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش (نپاجا) در این مراسم، اظهار داشت: محفل معنوی انس با قرآن، یکی از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در مناطق، گروه‌های پدافندی و منازل سازمانی این نیرو برای روزه‌داران در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: امسال برگزاری سفره‌های اکرام افطاری و جزءخوانی قرآن کریم، با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در حال انجام است.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدباقر روشن‌دل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، اظهار داشت: انس با قرآن کریم دارای آثار و برکات فراوانی است و خودسازی و تعالی‌سازی نسل جوان با حضور این قشر ارزشمند در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی همواره برای جلوگیری از انحرافات لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه امید و مغفرت الهی است، خاطرنشان کرد: امیدآفرینی، خوش‌خلقی، شجاعت بدون وصف، ایستادگی در تمام عرصه‌ها، بخشش بی‌بدیل، گره‌گشایی و دستگیری از مردم، قناعت و ساده‌زیستی از شاخصه‌های ممتاز زندگانی امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) است که باید سرلوحه امورات زندگی تمام شیعیان باشد.

حجت‌الاسلام روشن‌دل با اشاره به نامگذاری سال جدید به‌عنوان سال مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: در شرایط اقتصادی کشور، هم مسئولان باید کار جهادی در زمینه حل مشکلات معیشتی مردم انجام دهند و هم وظیفه فعالان فرهنگی و هئیت‌های مذهبی است که با جهاد تبیین در سطح جامعه، روح انگیزه و نوید را در دل مردم زنده نگه دارند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار