در بیانیه استانداری خراسان رضوی تأکید شد؛

ضرورت توجه آحاد جامعه به زیست عفیفانه

استانداری خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای با اشاره به ضرورت رعایت عفاف و حجاب، بر اهمیت اقدام قانونی در برابر هنجارشکنان تأکید کرد.
کد خبر: ۵۸۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ - 07April 2023

ضرورت توجه آحاد جامعه به زیست عفیفانه

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، استانداری خراسان رضوی در بیانیه‌‌ای با تأکید بر مطالبه عمومی مردم غیرتمند و متدین استان در خصوص حفظ و حراست از هنجارهای اجتماعی، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف را ضروری دانست.

در این بیانیه آمده است: با توجه به فراگیر شدن مطالبه عمومی مردم عزیز کشورمان و مردم غیرتمند و متدین استان در خصوص حفظ و حراست از هنجارهای اجتماعی و رعایت پوشش‌ مناسب به عنوان حجاب در سطح جامعه، همه آحاد مردم فهیم استان را به زیست عفیفانه توصیه می‌کنیم.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: از همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و مسئول می‌خواهیم ضمن عمل به وظایف قانونی خود در درجه اول با تبیین دیدگاه اسلام و قانون به تحکیم مبانی اعتقادی بانوان به ویژه نسل جوان و رعایت این فریضه الهی کمک کنند و در مرحله بعد با در اولویت قرار دادن موضوع حجاب و عفاف در برنامه‌های خود با همکاری دیگر دستگاه‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب برای مقابله با دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ایادی وابسته به آن‌ها در داخل و خارج که از هر اتفاقی سوء استفاده می‌کنند تا کشور را به آشوب بکشند، مقابله کنند.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: به عرض مردم فهیم استان می‌رساند از آنجا که فریضه حجاب دغدغه آحاد مردم متدین استان بوده و همگان ملزم به تبعیت از قانون هستیم، لذا با گروه اندک هنجارشکن که قصد مخدوش کردن فضای معنوی استان را دارند، با همکاری همه نهادهای ذیربط و ضابطین دادگستری و دستگاه‌های اجرایی در مواجهه با هنجارشکنی و کشف حجاب برابر قانون اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار