جبهه مقاومت به دفاع از مسجد الاقصی و فلسطین ادامه خواهد داد

رهبر برجسته حماس گفت: جبهه مقاومت به دفاع از مسجدالاقصی و فلسطین ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۵۸۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ - 07April 2023

جبهه مقاومت به دفاع از مسجد الاقصی و فلسطین ادامه خواهد دادبه گزارش  گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اسماعیل رضوان» از رهبران برجسته جنبش حماس در گفت‌وگویی اظهار داشت: هدف رژیم صهیونیستی از تجاوزگری مستمر به مسجدالاقصی و نوار غزه، شکستن پایداری ملت فلسطین است.

رضوان در ادامه افزود: اسرائیل تلاش می‌کند تا مانع دفاع مقاومت از مسجدالاقصی شود، ولی ما می‌گوئیم این حملات علیه نوار غزه هیچ تأثیری بر ملت فلسطین نخواهد گذشت و ما از مسجدالاقصی دفاع خواهیم کرد.

این رهبر برجسته جنبش حماس همچنین تأکید کرد: مقاومت همیشه سپر و شمشیر حامی و مدافع مسجدالاقصی و ملت فلسطین باقی خواهد ماند و این حملات صهیونیستی شکست خواهد خورد و ما به پاسخ به تجاوزگری صهیونیست‌ها ادامه خواهیم داد.

وی گفت: درود می‌فرستیم به رزمندگان گردان‌های شهید عزالدین القسام و مقاومت فلسطین که شجاعانه با سامانه‌های موشکی پدافند هوایی به حملات جنگنده‌های جنایتکار صهیونیستی پاسخ دادند.

رضوان خاطر نشان کرد: دشمن صهیونیستی با حمله به غزه تلاش می‌کند بحران‌های داخلی‌اش را به بیرون منتقل کند، اما باید بداند که با این اقدامات به اهدافش نخواهد رسید و ما به اشغالگران می‌گوئیم که مسئولیت کامل این رفتار وتبعات حاصل از آن برعهده او خواهد بود.

این رهبر برجسته جنبش حماس در پایان افزود: جبهه مقاومت قدرتمندتر از همیشه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد و از معتکفین و مسجدالاقصی حمایت خواهد کرد.

منبع: نورنیوز

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار