عضو مجلس خبرگان رهبری:

ارزش حجاب با دلایل عقلی تبیین شود

آیت الله «مهدوی» با بیان اينکه لازم است ارزش‌هایی چون حجاب با دلایل عقلی تبیین و مورد پذیرش قرار گیرد گفت: نخستین وظیفه ما انتقال این مفاهیم از راه صحیح و در چارچوب دلایل عقلی و منطقی است که اگر در این مسیر به خوبی عمل شود بسیاری از مشکلات بعدی را نخواهیم داشت.
کد خبر: ۵۸۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ - 08April 2023

ارزش حجاب با دلایل عقلی تبیین شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان امروز (شنبه) در دیدار مدیرکل و مسئولین ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: رویدادهای ورزشی را دنبال می‌کنم و قطعا افتخارآفرینی‌های ورزشکاران استان در مسابقات مختلف مایه مباهات است اما برای پیشرفت باید به دنبال تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف بود. همچنین باید در کنار ورزش قهرمانی به ورزش همگانی به ویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار توجه شود.

وی با بیان اينکه همراه شدن ارزش‌های ملی مذهبی با ورزش دقیقا همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید دارند تصریح کرد: ورزشکاری که سجده شکر به جا می‌آورد، تواضع به خرج می‌دهد، نام مقدس اهلبیت علیهم السلام را بر زبان جاری کرده یا روی لباس خود هک می‌کند، ورزشکاری که دفاع از ملت مظلوم فلسطین را سرلوحه قرار می‌دهد و برابر ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی حضور پیدا نمی‌کند؛ این‌ها دقیقا همان چیزی است که تبلور ارزش‌ها در ورزش محسوب می‌شود و انتظارات ما از ورزشکاران نیز همین است.

مهدوی با تقدیر از ورزشکارانی که در میادین ورزشی تخصص و تعهد را همزمان از خود نشان می‌دهند خاطرنشان کرد: در جو مسموم رسانه‌ای که دشمن ایجاد نموده است، بانوی ورزشکار ما که با حجاب اسلامی در مسابقات حاضر می‌شود نشان می‌دهد که در کنار تخصص ورزشی خود، تعهد نیز دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اينکه لازم است ارزش‌هایی چون حجاب با دلایل عقلی تبیین و مورد پذیرش قرار گیرد اظهار داشت: نخستین وظیفه ما انتقال این مفاهیم از راه صحیح و در چارچوب دلایل عقلی و منطقی است که اگر در این مسیر به خوبی عمل شود بسیاری از مشکلات بعدی را نخواهیم داشت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد ورزشکاران کشور و به ویژه استان اصفهان در رویدادهای ورزشی سال جاری با درخشش خود افتخار آفرینی کرده و پرچم مقدس کشورمان را در میادین ورزشی به اهتزار درآورند.

گفتی است در ابتدای این دیدار، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از عملکرد، دستاوردها و افتخارات جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ را بیان داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار