سرلشکر ایزدی:

شهید صیاد شیرازی تربیت‌شده مکتب امام خمینی (ره) بود

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی تربیت‌شده مکتب امام راحل بود، گفت: در مرحله اول پیروزی انقلاب اسلامی، شهید صیاد شیرازی و همرزمانش نقش کلیدی داشتند.
کد خبر: ۵۸۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ - 08April 2023

شهید صیاد شیرازی تربیت‌شده مکتب امام خمینی (ره) بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی که مسجد سیدالشهدا (ع) شهرک قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی پاداش جهاد در راه خدا را با شهادت گرفت، اظهار داشت: امام راحل شخصیت ممتازی بود که در تاریخ ما چنین انسانی وجود ندارد و شهید صیاد شیرازی تربیت شده مکتب این انسان بزرگ بود.

وی ادامه داد: امام راحل مقابل رژیمی ایستاد که ژاندارم آمریکا در خلیج فارس بود و بیش از ۵۰ هزار مستشار در داخل ارتش خود داشت؛ در این ارتش شهیدان صیاد شیرازی، نامجوی، بابایی، ستاری، آبشناسان و... حضور داشتند و نفس امام راحل این انسان‌ها را ساخت که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی خوش درخشیدند.

سرلشکر ایزدی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از ۵۰ هزار شهید می‌درخشد و این به واسطه حضور این ستارگان درخشان است.

وی با بیان اینکه ارتش قهرمان برای پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت‌های زیادی کردند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که تیر خلاص را به نظام شاهنشاهی وارد کرد؛ در مرحله اول پیروزی انقلاب اسلامی، شهید صیاد شیرازی و همرزمانش نقش کلیدی داشتند.

سرلشکر ایزدی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی منافقین و ضدانقلاب فعال شدند و به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند و اگر اطلاع رسانی و خدمات ارتش نبود ممکن بود خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد؛ منافقین در تهران و شهر‌ها فعال شدند و بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم عادی را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی در مراحل و به طرق مختلف در انقلاب حضور فعال داشت و این شهید انسان با بصیرتی بود.

سرلشکر ایزدی تاکید کرد: شهید صیاد شیرازی مجموعه عملیات‌هایی را با شهید بروجردی برای آزادسازی سنندج طراحی کردند که بخشی از آن در فیلم «غریب» به نمایش درآمده و توصیه می‌کنم این فیلم را تماشا کنید.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی انسان شجاعی بود، تاکید کرد: شهید صیاد شیرازی در عملیات‌های شناسایی دشمن، خود اقدام می‌کرد و این کاری بسیار ارزشمند بود؛ شهید صیاد شیرازی در مبارزه با ضد انقلاب نقش ویژه‌ای ایفا کرد.

سرلشکر ایزدی افزود: شهید صیاد شیرازی در عملیات‌های بزرگ و مشترک و مختلف دیگر تاثیر گذار بود و عملیات‌های زیادی را به ارمغان آورد و همچون یک رزمنده بسیجی تلاش می‌کرد.

وی به عملیات والفجر ۴ اشاره کرد و گفت: شهید صیاد شیرازی با بالگرد به نزدیک دشمن رفت و نیرو‌ها را هدایت کرد تا کار شناسایی را انجام دهند.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه منافقین در دوران دفاع مقدس خیانت‌های زیادی کردند، ادامه داد: اگر خیانت‌های منافقین نبود ما پیروزی‌های بزرگتری را کسب می‌کردیم؛ منافقین مرحله به مرحله خیانت کردند.

وی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی انسان‌های تربیت شده آن هستند، تاکید کرد: شهید صیاد شیرازی در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس همچون یک سردار بزرگ و بسیجی جان برکف نقش ایفا می‌کرد و امیدواریم سریالی برای شهید صیاد شیرازی تهیه شود و این مسیر پرافتخار برای همه ما سرمایه است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها