فرمانده پهپادی نزاجا:

دستاورد‌های جدید ارتش جمهوری اسلامی، دشمنان را حیرت‌زده خواهد کرد

فرمانده پهپادی نیروی زمینی ارتش و فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا کمتر از ۲۴ ساعت آینده یکی از توانایی‌های خود در عرصه نظامی را به نمایش خواهد گذاشت به طوری که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مات و مبهوت مانده و خواب را از چشم آن‌ها خواهد ربود.
کد خبر: ۵۸۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ - 08April 2023

فرمانده پهپادی نزاجا: دشمنان فردا مات و مبهوت می‌شوندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «حسین محمدشفیعی» فرمانده پهپادی نیروی زمینی ارتش و فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در سالن اجتماعات لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای از مخالفان جمهوری اسلامی به دنبال انحلال ارتش بودند، اما امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب با درایت و دور اندیشی خود در بیانیه‌ای ۲۹ فروردین ماه را روز ارتش نام گذاری کرده و به تمام افکار و عقیده‌های باطل پایان دادند.

وی افزود: هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ۲۱ فروردین ماه همزمان با شهادت سردار شهید صیاد شیرازی آغاز شده و با یک رژه مقتدرانه و حماسی پایان خواهد یافت.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه ادوات نظامی قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین از تاریخ ۲۱ فرودین آغاز و بازدید آن برای عموم شهروندان آزاد خواهد بود.

امیر شفیعی اضافه کرد: تعدادی از پهپاد‌های ساخته شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران که قبلا نیز در معرض دید عموم قرار گرفته بود بار دیگر برای عموم همشهریان در نمایشگاه ادوات نظامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

فرمانده پهپادی نیروی زمینی ارتش همچنین اعلام کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا کمتر از ۲۴ ساعت آینده یکی از توانایی‌های خود در عرصه نظامی را به نمایش خواهد گذاشت به طوری که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مات و مبهوت مانده و خواب را از چشم آن‌ها خواهد ربود.

وی از ارائه خدمات رایگان درمانی توسط کادر بیمارستان ۵۲۳ لشگر عملیاتی ۱۶ زرهی قزوین خبر داد و اظهار کرد: ارائه خدمات رایگان درمانی در مناطق محروم استان توسط کادر تخصصی بیمارستان ۵۲۳ لشگر ۱۶ زرهی قزوین و همچنین برگزاری یادواره ۲۹۵٠ شهید لشگر عملیاتی ۱۶ زرهی استان قزوین و زنجان از ویژه برنامه‌های تدارک دیده در هفته ارتش در استان قزوین است.

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته می‌توان به غبار روبی مزار شهدا، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، دیدار با استاندار قزوین و دیدار با خانواده معظم شهدا اشاره کرد.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های قزوین و زنجان عنوان کرد: حضور نیرو‌های خدوم لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین و تیپ‌های تابعه در نقاط صفر مرزی نیز در جهت تامین امنیت مرز ها، مبارزه با قاچاق و دستگیری عوامل نفوذی دشمن از دیگر اقدامات لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین در نقاط صفر مرزی بوده است.

امیر شفیعی ادامه داد: تا به امروز حدود ۲ هزار واحد مسکونی ویژه کارکنان لشگر ۱۶ زرهی استان ساخته و تحویل کادر ارتش شده است، همچنین ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی دیگر مختص کارکنان لشگر ۱۶ زرهی در حال انجام است.

وی در پایان تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج و با همیاری آحاد ملت در جهت رشد و ارتقاء انقلاب اسلامی گام خواهد برداشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار