جلسه شورای پیشکسوتان جهاد و مقاومت چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شورای پیشکسوتان دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری شامگاه نوزدهم فروردین ماه با حضور استاندار استان تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۵۸۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ - 09April 2023

جلسه شورای پیشکسوتان جهاد و مقاومت چهارمحال و بختیاری برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، شورای پیشکسوتان دفاع مقدس شامگاه روز گذشته با حضور استاندار  و سایر اعضا در استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل جلسه داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از دوران جنگ تحمیلی پرداخت و در آن به تبیین روحیه ایمان و ولایتمداری رزمندگان در دفاع از کیان کشور و ارزش‌های اسلامی پرداخت.

غلامعلی حیدری همچنین به فراز‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته گذشته نیز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار نکات ارزشمند و راهبردی را عنوان فرمودند که باید به صورت دقیق و نکته به نکته به اجرای این رهنمود‌ها پرداخت و چراغ راه خود قرار داد.

در این جلسه که با ضیافت افطار همراه بود «جمشید علی بابایی» رئیس شورای پیشکسوتان جهاد و مقاومت، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، «عباس پیکار» مجری طرح نقش استان در دفاع مقدس و سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به ایراد سخن و ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار