مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه عکس «جهاد تبیین» در مدارس اهواز

نوبخت از برپایی نمایشگاه عکس «جهاد تبیین» در دبیرستان دخترانه «سپیده کاشانی» منطقه کورش اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 09April 2023

برپایی نمایشگاه عکس «جهاد تبیین» در مدارس اهواز«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از برپایی نمایشگاه عکس «جهاد تبیین» در دبیرستان دخترانه «سپیده کاشانی» منطقه کورش اهواز خبر داد.

وی پس از برپایی نمایشگاه عکس در این مدرسه اظهار داشت: بنا به دستور سردار مرادحاجتی، نسبت به چاپ و برپایی نمایشگاه عکس دانش آموزان این مدرسه اقدام کردیم.

نوبخت گفت: در راستای اجرای فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب و توجه ویژه به نسل نوجوان و جوان دانش آموزی، چندی پیش اردویی برای دانش آموزان دختر این دبیرستان در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد که بسیار نیز مورد استقبال این عزیزان واقع شد. اردویی که تصاویر آن در قالب نمایشگاه عکس در محوطه این مدرسه برپا شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: بعد از فعالیت چند روزه نمایشگاه در این مدرسه، تصاویر منتخب دانش آموزان در محل اردو به آنان تقدیم می شود.

اردوهای ترکیبی راهیان نور و راهیان پیشرفت، مدت‌هاست که در مدارس خوزستان با سخنرانی و دیگر برنامه‌های فرهنگی از سوی سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در حال انجام است. اردوهایی مفرح که مورد رضایت دانش آموزان، معلمان و اولیا قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار