فرمانده نیروی هوایی ارتش:

همکاری با مراکز فنی از اولویت‌های «نهاجا» است

امیر سرتیپ واحدی گفت: همکاری با مراکز فنی و حمایت از طرح‌هایی که می‌تواند نیازمندی‌های تجهیزاتی نیروی هوایی ارتش را برطرف کند، از اولویت‌های کاری این نیرو است.
کد خبر: ۵۸۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ - 09April 2023

افتتاح مراکز و اماکن آموزشی، فنی، رفاهی و فرهنگی در پایگاه هوایی تبریزبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید فکوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه، مراکز و اماکن آموزشی، فنی، رفاهی و فرهنگی این یگان را افتتاح کرد.

در این بازدید، مرکز آموزش عقیدتی سیاسی شهدای تکن با امکانات متنوع آموزش نماز و احکام ویژه سربازان، ساختمان جدید اطلاعات عملیات، مرکز فنی سهند، مهمانسرای صدف و ساختمان جدید صندوق قرض‌الحسنه پایگاه شهید فکوری توسط امیر سرتیپ واحدی افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از تولیدات مرکز فنی سهند گفت: تلاش‌ها و خلاقیت‌های صورت گرفته در مرکز فنی سهند تبریز در خودکفایی، حفظ و ارتقاء توان رزمی نیروی هوایی سهم بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه مرکز فنی سهند پایگاه شهید فکوری یکی از مراکز فنی برتر در سطح کشور است، اظهار داشت: همکاری با مراکز فنی خارج از نیرو و حمایت و پشتیبانی از طرح‌هایی که می‌تواند نیازمندی‌های تجهیزاتی ما را برطرف کند، یکی از اولویت‌های کاری در نیروی هوایی است.

در حاشیه این بازدید، فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت‌الاسلام قاضی با حضور در گردان قرارگاه سربازی ضمن دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با سربازان، در جریان فعالیت‌ها و اقدامات پایگاه شهید فکوری در حوزه کارکنان وظیفه قرار گرفت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار