فرمانده نیروی هوایی ارتش: عفت و حیا در وجود خانواده‌های کارکنان ما نهادینه شده است

امیر سرتیپ واحدی گفت: عفت و حیا در وجود خانواده‌های کارکنان نیروی هوایی ارتش نهادینه شده است و فرزندانمان نیز تربیت‌یافته مکتب زهرا (س) هستند.
کد خبر: ۵۸۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ - 09April 2023

عفت و حیا در وجود خانواده‌های کارکنان ما نهادینه شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع خانواده‌های پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با اشاره به اینکه یکی از عوامل پیشرفت و اقتدار نهاجا، پشتیبانی موثر همسران از کارکنان، است، اظهار داشت: همدلی، همکاری و پشتیبانی شما همسران از کارکنان این یگان، پایگاه هوایی شهید فکوری را به یکی از یگان‌های نمونه نیروی هوایی مبدل کرده و نقش شما بانوان در این راه چشمگیر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به توجه بانوان، همسران و فرزندان اناث کارکنان به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع کارگزاران نظام در خصوص عفاف و حجاب اظهار کرد: خانواده کارکنان نیرو‌های مسلح در زمینه عفاف و حجاب به مانند همسرانشان که سرباز امام زمان (عج) هستند، نمونه اند و امیدوارم با تلاش گسترده در اشاعه آن نیز در جامعه جز اولین‌ها باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: عفت و حیا در وجود خانواده‌های کارکنان ما نهادینه شده و فرزندانمان نیز با تأسی از مکتب حضرت زهرا (س) با اقتدار در این راه قدم نهاده اند و پیرو این مکتب هستند.

حجت الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی نیز در ادامه گفت: دشمنان با تمام قدرت و امکانات برای اثرگذاری در جامعه ما در عرصه فضای مجازی وارد میدان شده اند و ما نیز نباید از این قافله عقب بمانیم، چون هر ضربه‌ای که در این راه بخوریم هزاران برابر مخرب‌تر از جنگ سخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه فلسفه ماه رمضان و روزه با تقوا شدن انسان است، اظهار کرد: با عمل به احکام این ماه تقوا در انسان تقویت می‌شود که حتی اگر در محیط آلوده نیز قرار بگیرد مرتکب معصیت نمی‌شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی با اشاره به فرا رسیدن لیالی پر فیض قدر خاطرنشان کرد: شب‌های قدر شب نوشته شدن تقدیر انسان‌ها و شب نزول قرآن است و حتی عظمت ماه مبارک رمضان نیز به همین نزول قرآن است که در شب قدر اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار