فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر:

۲۰ واحد صنفی متخلف در خمینی شهر پلمپ شد

سرهنگ «براتی» گفت: در راستای اجرای طرح بازدید از صنوف در ماه مبارک رمضان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ۲۰ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.
کد خبر: ۵۸۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ - 09April 2023

۲۰ واحد صنفی متخلف در خمینی شهر پلمپ شدسرهنگ «غلامرضا براتی» فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان بیان داشت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ایام مبارک رمضان، طرح کنترل و بازرسی از واحد‌های صنفی از اول ماه مبارک رمضان به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از اول ماه مبارک رمضان تاکنون از ۱۸۰ واحد صنفی در شهرستان خمینی شهر بازدید به عمل آمد افزود: در این راستا ضمن اخذ تعهد از متصدیان ۱۰۰ واحد صنفی، برای ۹ واحد صنفی اخطاریه پلمپ صادر و ۲۰ واحد صنفی متخلف نیز با دستور مرجع قضائی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلفی در واحد‌های صنفی مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها