جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

انبار دپوی لوازم خانگی کشف شد

سردار «هاشمی فر» گفت: ۲۳۰ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال که در یک انبار دپو شده بودند کشف شد.
کد خبر: ۵۸۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ - 09April 2023

انبار دپوی لوازم خانگی کشف شدسردار «محمدرضا هاشمی‌فر» جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی لوازم خانگی قاچاق در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان موضوع را به صورت ویژه دنبال کردند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از محل بازدید کردند که دربررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد تمام لوازم خانگی موجود در این انبار به صورت عرضه خارج از شبکه بوده و مشمول جرم قاچاق هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳۲۰ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق شامل ۱۵۷ دستگاه اجاق گاز فر دار، ۳۰ دستگاه گاز صفحه ای، ۱۲۱ دستگاه یخچال و فریزر و ۱۲ دستگاه ماشین لباس شویی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کالا‌ها را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

هاشمی عنوان کرد: در نهایت کالا‌های مکشوفه توقیف و محل نیز با دستور مرجع قضائی پلمب شده و پرونده آن برای رسیدگی قانونی متهمان تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار