تجلیل شهید «محسن قرائتی» در استان فارس

در هفته هنر انقلاب اسلامی شهید «محسن قرائتی»، از شهدای شهرستان فسا که در عرصه هنرهای نمایشی به ویژه تئاتر فعالیت داشت به عنوان شهید شاخص هنرمند استان فارس معرفی و از خانواده وی تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ - 09April 2023

«مجید میکائیلی» رئیس بسیج هنرمندان استان فارس در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در فارس اظهار داشت: در هفته هنر انقلاب اسلامی شهید «محسن قرائتی»، از شهدای شهرستان فسا که در عرصه هنرهای نمایشی به ویژه تئاتر فعالیت داشت به عنوان شهید شاخص هنرمند استان فارس معرفی و از خانواده وی تجلیل خواهد شد.

مجید میکائیلی با بیان این مطلب گفت: شهید محسن قرائتی در سال 65 در عملیات کربلای 5 شهد شهادت نوشید و وی که بی‌سیم‌‎چی شهید شاخص فسا و استان فارس، مرتضی جاویدی مشهور به اشلو در گردان فجر بود در همان زمان در اعزام گروه‌های تئاتر در جبهه‌های نبرد فعالیت داشت.

وی افزود: قرار است در مراسم هفته هنر انقلاب اسلامی در استان فارس که به مدت یک هفته تا 26 فروردین‌ماه برپا خواهد بود طی مراسمی از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل شود.

شهرستان فسا در جنوب شیراز واقع شده و با تقدیم بیش از 1200 شهید در بحبوحه انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت شاخص‌ترین شهرستان در استان فارس بعد از شیراز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها