مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تکمیل بیش از ۶۵ درصد یادمان‌های شهدای گمنام در خوزستان

سردار مرادحاجتی از تکمیل یادمان شهید گمنام در شرکت ملی حفاری ایران خبر داد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون بیش از 65 درصد یادمان شهدای گمنام استان به شرایط نسبتا ایده آل رسیده اند.
کد خبر: ۵۸۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ - 10April 2023

تکمیل بیش از 65 درصد یادمان‌های شهدای گمنام در خوزستانسردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از تکمیل یادمان شهید گمنام در شرکت ملی حفاری ایران خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون بیش از ۶۵ درصد یادمان شهدای گمنام استان به شرایط نسبتا ایده آل رسیده اند.

وی افزود: دیگر یادمان‌های شهدای گمنام استان نیز با درصدهای مختلف در حال ساخت و تکمیل هستند که البته محقق شدن این امر، منوط به حمایت همه جانبه دستگاه‌های مختلف در استان است به خصوص دستگاه‌ها یا مناطقی که میزبان این شهدای عزیز هستند.

سردار مرادحاجتی گفت: به منظور تقدیر و تشکر از همت جهادی مدیران و کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در بحث تشییع، تدفین و تکمیل یادمان شهید گمنام در این مجموعه، نیابتا خدمت «حمیدرضا گلپایگانی» مدیر عامل شرکت رسیدیم و مراتب قدردانی خود را به وی و همه کارکنان خدوم شان اعلام نمودیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: پس از موفقیت در چاپ شناسنامه برای همه شهدای گمنام خوزستان در حال تدوین و چاپ مجموعه تصاویر یادمان‌های شهدای گمنام در استان هستیم که با همت نهادهای مختلف در حال تکمیل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار