یاداشت/ سرهنگ حبیبی

اقتدار دستیابی به دانش هسته‌ای با همت بلند فرزندان ایران

دانش صلح‌آمیز هسته‌ای با همت بلند، شهادت و شهامت فرزندان این مرز و بوم به ثمر نشست و با منویات و راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به رشد و شکوفایی خود رسید.
کد خبر: ۵۸۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ - 10April 2023

دانش صلح‌آمیز هسته‌ای در ایران با همت بلند فرزندان این مرز و بوم به ثمر نشستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان؛ بیستم فروردین، نشانگر اقتدار و عظمت جوانان ایران زمین در عرصه علم و فناوری بود.

بیستم فروردین دانشمندان متعهد و متدین کشور عزیز ایران با الگو گیری از ظرفیت‌های معنوی دوران دفاع مقدس و عینیت بخشیدن به شعار «ما می‌توانیم» و با اعتماد بنفس و روحیه جهادی را در تمام دنیا به منصه ظهور گذاشتند و در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی فناوری هسته‌ای را جاودانه کردند.

در ایران اسلامی دانش صلح‌آمیز هسته‌ای با همت بلند، شهادت و شهامت فرزندان این مرز و بوم به ثمر نشست و با منویات و راهبردهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به رشد و شکوفایی خود رسید؛ به حدی که کشورهای غرب احساس خطر کرده و با تهدید، تحریم، بهانه‌جویی، ایجاد جنگ روانی و شهادت دانشمندان جوان هسته‌ای می‌خواهند به هر وسیله ی ممکن عرصه را بر ایرانیان تنگ کنند اما با حضور جوانان و دانشمندانی چون دکتر شهید فخری‌زاده، دکتر شهید مسعود علی محمدی، دکتر شهید مجید شهریاری، دکتر شهید مصطفی احمدی روشن، شهید داریوش رضایی‌نژاد تمامی توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نقش برآب شد.

امروز صنعت هسته‌ای کاربردهای فراوانی در پزشکی، صنعت، کشاورزی و ... بوجود آورده است

امید است که سال ۱۴۰۲ سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، با همکاری و همدلی ملت غیور ایران شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه ایران اسلامی باشیم تا دین خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها