رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه یک بندرعباس خبر داد؛

برگزاری ضیافت افطاری ایتام در بندرعباس

مرادی گفت: ضیافت افطاری ایتام با مشارکت جمعیت امام رضایی‌های استان هرمزگان و کمیته امداد امام خمینی منطقه یک بندرعباس در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ - 10April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «مسیح‌الله مرادی» رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه یک بندرعباس در خصوص ضیافت افطاری ایتام اظهار داشت: ضیافت افطاری با مشارکت جمعیت امام رضایی‌های استان هرمزگان و کمیته امداد امام خمینی منطقه یک بندرعباس برای 700 نفر از خانواده‌های ایتام تحت حمایت این نهاد در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

مرادی ضمن تقدیر از همکاری جمعیت امام رضایی های استان هرمزگان در برنامه های این نهاد، افزود: امسال در ماه مبارک رمضان نیز با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در طرح مفتاح الجنه از خانواده‌های ایتام تحت حمایت این نهاد بازدید و مشکلات نیازمندان را برطرف می‌کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس با بیان اینکه پویش طرح «اطعام مهدوی» از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این نهاد آماده دریافت نذورات، کمک‌ها و هدایای مردمی در این طرح در ماه مبارک رمضان جهت تهیه و توزیع بسته‌های غذایی، اطعام و افطاری ساده بین نیازمندان از طریق کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ به نام «اطعام مهدوی» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها