در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

سرلشکر ایزدی: سراسر زندگی سردار «خالقی» مشحون از مجاهدت و تلاش برای تداوم راه شهیدان بود

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با تأکید بر این‌که سراسر زندگی سردار «خالقی» مشحون از مجاهدت، اخلاص و تلاش برای تداوم راه شهیدان بود، گفت که وی در دوران دفاع مقدس نقش بسیار ارزشمندی در عملیات‌های مختلف ایفا کرد.
کد خبر: ۵۸۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۲ - 11April 2023

سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص)، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به مجاهدت‌های زنده‌یاد سردار حسین خالقی، اظهار داشت: سراسر زندگی سردار «خالقی» مشحون از مجاهدت، اخلاص و تلاش برای تداوم راه شهیدان بود؛ راهی که امام خمینی (ره) منادی آن و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی سکانداران آن هستند.

سرلشکر ایزدی با بیان این‌که سردار خالقی در دوران دفاع مقدس دارای نقش بسیار ارزشمندی در عملیات‌های مختلف از قبیل فرماندهی گردان و فرماندهی محور بود، گفت: وی در جبهه‌ها با تیر خلاص دشمن مواجه شد؛ اما به طور معجزه‌آسایی در عملیات فتح خرمشهر از شهادت حتمی عبور کرد و خدا خواست که بماند و همین‌طور در جبهه‌های دیگر هم خدمت کند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با تأکید بر این‌که هرجایی در دفاع مقدس قدم می‌گذاریم، یاد سردار خالقی زنده است، بیان کرد: وی در کردستان نیز بسیار حضور موثری داشت. در سقز حضور داشت و خیلی در ایجاد امنیت پایدار موثر بود و جبهه‌های نبرد نیز به همین صورت و بعد از جنگ هم با توجه به اینکه جانباز بود، پا، دست، شکم، ستون فقرات و صورت وی مجروح بود و شرایط جسمی خوبی نداشت و راحت نمی‌توانست راه برود؛ اما می‌گفت به عشق امام می‌توانم راه بروم و تلاش کنم.

سرلشکر ایزدی خاطرنشان کرد: سردار خالقی عاشق امام حسین (ع) و در مسجد انصارالحسین (ع) محور بود و منزل وی نیز مرکز تهیه غذا برای آن حضرت بود. برای سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان نفر اولی بود که تلاش می‌کرد و امکانات جمع می‌کرد، یا این‌که نوجوانان را برای اینکه تشویق کند، از نیروی هوافضای سپاه هواپیما می‌گرفت و آن‌ها را به مشهد می‌برد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار