معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد؛

بکارگیری دانش‌های نوین در راستای بومی‌سازی و ارتقاء تجهیزات پدافندی

امیر «یوسفی خوش‌قلب» گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه‌های علمی و تخصصی خود از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استفاده می‌‌کند تا همواره شاهد توسعه امنیت پایدار در مرز‌های هوایی کشورمان باشیم.
کد خبر: ۵۸۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ - 10April 2023

بکارگیری دانش‌های نوین در راستای بومی سازی و ارتقا تجهیزات پدافندیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده در ارتباط دورسخنی با فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو، اظهار داشت: بکارگیری دانش‌های نوین مطابق با فناوری روز دنیا در راستای بومی‌سازی و ارتقا تجهیزات و تسلیحات پدافندی با جدیت دنبال می‌شود و لحظه‌ای توقف ندارد.

امیر یوسفی خوش‌قلب خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه‌های علمی و تخصصی خود از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استفاده می‌کند تا همواره شاهد توسعه امنیت پایدار در مرز‌های هوایی کشورمان باشیم.

وی با بیان اینکه تمامی مناطق ۹گانه پدافندی با در اختیار داشتن تسلیحات به‌روز، آمادگی دفاع هوشمند در برابر کوچکترین تعرض هر پرنده متجاوزی را دارند، گفت: اطمینان خاطر و امنیت ملت شریف کشورمان با تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان نیروی پدافند هوایی تضمین شده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه همواره تنها بخشی کوچکی از توان رزمی پدافند هوایی در رزمایش‌ها و تمرین‌های تخصصی این نیرو به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: روند ترقی و شکوفایی علمیِ مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش به‌صورت مستمر در جریان است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار