افزایش کشته‌های عملیات ضدصهیونیستی غور اردن به ۳ نفر

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز از کشته شدن صهیونیست مجروح شده در عملیات ضدصهیونیستی اخیر مبارزان فلسطینی در منطقه غور اردن به دلیل شدت جراحت خبر دادند.
کد خبر: ۵۸۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ - 10April 2023

افزایش کشته‌های عملیات ضدصهیونیستی غور اردن به ۳ نفربه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، یکی از مقامات رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که صهیونیست مجروح شده در عملیات ضد صهیونیستی روز جمعه مبارزان فلسطینی در منطقه غور اردن امروز به دلیل شدت جراحات وارده کشته شد.

در پی کشته شدن این صهیونیست تعداد کشته‌های عملیات غور اردن به سه نفر افزایش یافت.

منابع خبری، روز جمعه اعلام کرده بودند که دو شهرک‌نشین صهیونیست در جریان یک تیراندازی در منطقه غور اردن کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفت که این تیراندازی به سمت یک خودرو در منطقه الحمراء در غور اردن صورت گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره جزئیات این عملیات گفتند که فلسطینی‌ها از این خودروی حامل شهرک‌نشینان سبقت گرفته و سپس به سمت آن تیراندازی کردند که باعث رخ دادن حادثه برای این خودرو شد و در جریان آن دو شهرک‌نشین کشته و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد.

تحقیقات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو فلسطینی در این عملیات شرکت داشتند و توانستند از منطقه به سلامت خارج شوند.

عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، بشدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهاد‌های نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند، ولی هم‌اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آن‌ها گرفته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار