مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

شورای اطلاع رسانی به عنوان مغز متفکر استان مرکزی عمل می‌کند

دلشادی گفت: شورای اطلاع رسانی استان به عنوان مغز متفکر استان عمل می‌کند.
کد خبر: ۵۸۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ - 10April 2023
شورای اطلاع رسانی به عنوان مغز متفکر استان مرکزی عمل می کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «سینا دلشادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار دشت: شورای اطلاع رسانی استان به عنوان مغز متفکر استان عمل می کندو به برکت نگاه مردمی و انقلابی دولت سیزدهم ترکیب امروز این شورا کارآمد و متخصص است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: جایگاه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی هم اکنون ارتقا پیدا کرده و در بسیاری از حوزه‌ها اقدامات بزرگی انجام شده است.
 
وی ادامه داد: در دولت سیزدهم درب شورای اطلاع رسانی استان به روی همه نخبگان، کارشناسان و اصحاب رسانه باز است و تحرک و پویایی این شورا و داشتن اعضایی متخصص و انقلابی و فنی نقطه برجسته این شورا است.
 
دلشادی اضافه کرد: اعضای شورای اطلاع رسانی استان از مؤثرترین و جریان سازترین افراد رسانه‌ای استان هستند و تعامل آیت شورا با مدیران و مسئولین بخش‌های مختلف استان قطعاً برکات مؤثری خواهد داشت.
 
وی خاطر نشان کرد: رویکرد شورای اطلاع رسانی استان در سال‌جاری فعالانه و مبتکرانه در حوزه‌های مختلف است و سعی داریم در برنامه‌های مختلف هدفمند و هوشمند عمل کنیم و این قطعاً با همراهی و انسجام همه اعضای شورا محقق خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار