امام جمعه تبریز:

بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زبان هنر است

حجت‌السلام والمسلمین «آل هاشم» گفت: بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت زبان هنر است و تحقق این امر مهم نیازمند همت همگی است.
کد خبر: ۵۸۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ - 10April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» در آئین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس، اظهار داشت: دفاع‌مقدس اوج صحنه‌های زیبا و ماندگار بود که در تاریخ اسلامی برای همیشه جاودان خواهد بود.

وی با بیان اینکه دفاع‌مقدس باید به شیوه‌ی متفاوتی به جامعه خاص جوانان و نوجوانان عزیز منقل شود، خاطر نشان کرد: بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت زبان هنر است و تحقق این امر مهم نیازمند همت همگی است.

آل هاشم ضمن اشاره به حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور، افزود: راهیان نور نیز نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارد و با بیان واقعیت‌ها، رشادت‌های رزمندگان و شهدای عزیز بدون تحریف باید به جوانان منتقل شود.

امام جمعه تبریز، نقش نیروهای مسلح، بسیج و سنگرسازان بی‌سنگر در دوران طلائی دفاع‌مقدس اشاره کرد و گفت: معرفی شهدا، تولید محتوای دیجیتالی، انتشار وصیت‌نامه‌های شهدای عزیز گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.

آل هاشم، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری با موضوع دفاع‌مقدس و مقاومت را فرصتی غنیمت شمرد و خاطر نشان کرد: امید است با تولید محتوای مناسب شاهد درجه پیشرفت این استان در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار