برگزاری جلسه تکریم و معارفه اعضای مجمع نخبگان بسیج استان گلستان+ تصاویر

جلسه تکریم و معارفه اعضای مجمع نخبگان بسیج عصر امروز  با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، رئیس مجمع بسیجیان استان و جمعی از نخبگان در سپاه نینوا برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ - 10April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه تکریم و معارفه اعضای مجمع نخبگان بسیج عصر امروز  با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، رئیس مجمع بسیجیان استان و جمعی از نخبگان در سپاه نینوا برگزار شد.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در این جلسه با اشاره به مشکلات استان اظهار داشت: سه مساله اصلی باید مورد توجه مجمع بسیجیان استان باشد. اولین مساله بحث فرهنگی و عفاف و حجاب است مساله دوم بحث مشکلات آب و خشکسالی است که رتبه اول را در کشور داریم و این وضعیت خوبی نیست و مساله آخر بحث شعار سال، کاهش تورم، رشد تولید است.

در ادامه «تناور» رئیس مجمع بسیجیان استان گلستان با بیان عملکرد مجمع در سال گذشته گفت: سال گذشته در جشنواره مالک اشتر در سطح کشور، مجمع بسیجیان استان گلستان رتبه اول را کسب کرد و این موضوع محقق نمی شد مگر با عنایت دوستان ما در کارگروههای هفت گانه مجمع.

وی افزود: بهترین های استان در اختیار مجمع هستند که از ظرفیت این عزیزان در ادارات مختلف استفاده می کنیم، بیش از 1000 مساله در سطح استان احصاء شده است که با همت اعضای مجمع این مسائل مرتفع خواهد شد.

تناور عنوان کرد: مجمع نخبگان بسیج استان متشکل از فرهیختگان و صاحبنظران در عرصه تخصصی در موضوعات هفت گانه است و هدف اصلی مجمع، گفتمان سازی و مطالبه گری برای حل مشکلات و رضایتمندی مردم می باشد.

رئیس مجمع بسیجیان استان گلستان تصریح کرد: شیوه کاری این مجمع این است که مسائل و مشکلات و چالشها را احصاء می کند و در کارگروههای تخصصی به آن می پردازند و راه حلهای علمی پیدا می کنند و اگر مسئولی آن را نپذیرد این مجمع پیگیری و مطالبه گری می کند.

گفتنی است در استان گلستان بیش از 2000 نخبه بسیجی در کارگروههای هفت گانه مجمع عضو هستند که این کارگروهها عبارتند از فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و زیربنایی، مدیریت و حکمرانی، آموزش و تربیت، آموزش و تحقیقات و فناوری، بهداشت و درمان و محیط زیست و زنان و خانواده.

شایان ذکر است در جلسه امروز از مسئولین کارگروههای سابق مجمع تقدیر و دکتر حامد رضایی بعنوان رییس گروه  اقتصاد و زیر بنایی، دکتر اسماعیل نادری رییس گروه  مدیریت و حکمرانی، دکتر عباس عبدالهی فر رییس گروه آموزش و تربیت، دکتر مصیب عباسی رییس گروه آموزش تحقیقات و فناوری، دکتر سید محمد هادی رضوی نیکو، مهندس سید غلامرضا موسوی رییس گروه فرهنگی اجتماعی و سرکار خانم طاهره سلیمانی رییس گروه زنان و خانواده مجمع بسیجیان استان گلستان معرفی شدند.

برگزاری جلسه تکریم و معارفه اعضای مجمع نخبگان بسیج استان+ تصاویر

برگزاری جلسه تکریم و معارفه اعضای مجمع نخبگان بسیج استان+ تصاویر

 انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار