فرمانده نیروی هوایی ارتش:

شهید صیاد شیرازی تابع محض ولایت بود

امیر سرتیپ واحدی گفت: شهید صیاد شیرازی تابع محض ولایت بود و ولایتمداری در تمام شئونات زندگی شخصی و نظامی‌اش تجلی پیدا کرده بود.
کد خبر: ۵۸۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ - 10April 2023

شهید صیاد شیرازی تابع محض ولایت بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه هوایی شهید لشگری ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی از شاگردان آیت الله بهاءالدینی بود و این عالم گرانقدر در مورد این شهید والامقام فرمودند که اگر مثل صیاد شیرازی باشید، هم دنیا را دارید و هم آخرت را و این افتخاری برای نیرو‌های مسلح است که یک ارتشی به چنین جایگاه والایی رسیده است.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی تابع محض ولایت بود و ولایتمداری در تمام شئونات زندگی شخصی و نظامی اش تجلی پیدا کرده بود.

امیر واحدی در ادامه با اشاره به برگزاری رژه هوایی در ۲۹ فروردین اظهار کرد: از همه ارکان هوایی اعم از خلبانان، کارکنان و دست‌اندکاران که با یک حرکت جهادی پای کار آمده‌اند تا با یک رژه باشکوه هوایی اقتدار نظام را به تصویر بکشیم تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به نقش هواپیما‌های نیروی هوایی ارتش در امداد و خدمات رسانی به مناطق درگیر حوادث تصریح کرد: هواپیما‌های ترابری نهاجا در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کرات در حوادث غیر مترقبه و در شرایط غیر ایمن مجاهدانه، شجاعانه و با اخلاص ماموریت‌های نظام اسلامی را به خوبی انجام داده‌اند که این افتخارات، برگ زرینی است که در صفحات تاریخ این نیروی الهی می‎درخشد.

وی گفت: اقتدار نیروی هوایی، عظمت نظام اسلامی و عظمت نظام اسلامی موجب دلگرمی تمام مردم و آزادگان در جهان اسلام به ویژه محور مقاومت خواهد بود.

امیر واحدی اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال ۱۴۰۲ نقشه راهی برای همگان در سال جاری است و ما در نیروی هوایی ارتش با نمایش اقتدار هوایی برای جهانیان به ندای رهبر انقلاب لبیک خواهیم گفت و نیروی هوایی تراز نظام اسلامی را به تصویر خواهیم کشید.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها