در اردوگاه «العین»؛

گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین نیرو‌های «عرین الاسود»

گروه «عرین الاسود» اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی در کمین نیرو‌های این گروه در اردوگاه العین افتادند.
کد خبر: ۵۸۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 11April 2023

گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین نیرو‌های «عرین الاسود»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، گروه مقاومتی «عرین الاسود» اعلام کرد که نیرو‌های این گروه موفق شدند نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی را در منطقه اردوگاه العین در کمین خود گرفتار کنند.

حمله نیرو‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی باعث شد تعدادی از این نظامیان مجروح شوند.

در جریان این عملیات، نیرو‌های مقاومت فلسطین با شلیک گسترده به سمت نظامیان صهیونیست و پرتاب نارنجک، آن‌ها را غافلگیر کردند.

در این عملیات، به تعدادی از تجهیزات نظامیان صهیونیست نیز خسارت وارد آمد.

روز گذشته نیز نیرو‌های مقاومت وابسته به گروه عرین‌الاسود اعلام کردند که با حضور در اردوگاه العین واقع در کرانه باختری مانع پیش‌روی نظامیان صهیونیست در این منطقه شدند.

نابلس همواره یکی از فعال‌ترین حوزه فعالیت گروه‌های فلسطینی از جمله گروه عرین‌الاسود علیه اشغالگران صهیونیستی به شمار می‌رود.

هفته گذشته نیز رزمندگان مقاومت فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی را هنگام یورش به اردوگاه «عسکر القدیم» نزدیک نابلس در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.

گروه عرین الاسود همچنین هشدار داد که تمام کسانی که برای ترور و خیانت به نیرو‌های مقاومت برنامه‌ریزی کنند، مجازات خواهند شد.

این گروه اعلام کرد: گفتیم و بار دیگر تکرار می‌کنیم که کسانی که گمان می‌کنند ما از مسائل آگاه نیستیم، متوهم هستند، ما از هر اسم و هر گروهی اطلاع داریم که نسبت به علیه اعضای عرین الاسود یا دیگر فرزندان ملت فلسطین دست به جنایت می‌زنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار