رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: جنگ ترکیبی نشان‌دهنده اوج کینه دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی است و یکی از راه‌های مقابله با آن، جهاد تبیین است؛ بنابراین امروز جهاد تبیین یک فریضه است.
کد خبر: ۵۸۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ - 11April 2023

حجت‌الاسلام آقاجانپوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با کارکنان این سازمان ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این ماه زمان برخورداری از فرصت‌ها، رحمت و برکت پروردگار و بهترین زمان برای بازگشت و مغفرت الهی است؛ این ماه فرصت بسیار مناسبی است که بتوانیم یک تحول معنوی در درون خود به وجود آوریم.

حجت‌الاسلام آقاجانپور ادامه داد: مقام معظم رهبری سال‌های متمادی است که عناوینی را برای سال‌ها نام‌گذاری می‌کنند؛ این نام‌گذاری‌ها جنبه تکلیفی داشته و همه ما و مسئولین باید برای تحقق آن همت خود را به کار بگیریم تا آثار مثبت آن در کشور نمایان شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه به‌حمدلله در سالیان اخیر وزارت دفاع، یکی از دستگاه‌های پیشرو در تحقق شعار سال بوده است، گفت: امسال نیز ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا سهم لازم را در تحقق این فرمان مطاع رهبر عظیم الشان انقلاب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حضور عقیدتی سیاسی باید منجر به نفوذ در قلب‌ها و درنهایت تقویت معنویات در زندگی کارکنان و خانواده‌ها باشد، افزود: ما باید با روحیه مردمی در بین همکاران و کارکنان حاضر شویم و ملجأ و پناه آن‌ها باشیم و حضور ما در راستای حل مشکلات و گره‌گشایی کارکنان در مجموعه‌های وزارت دفاع نسبت به گذشته و بیش از پیش محسوس و تأثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور خاطرنشان کرد: یکی از کار‌های بزرگی در سال گذشته انجام شد، طرح بزرگ نهضت بصیرت‌افزایی در وزارت دفاع بود که ما در سال گذشته ۴۸ هزار نفر را برای این طرح اعزام کردیم و در نظر داریم که این برنامه را برای سال ۱۴۰۲ به‌صورت گسترده، متنوع و با تعداد بیشتری برگزار کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در روشنگری و بیان حقایق گفت: امروز شاهد گشوده شدن جبهه وسیع فرهنگی دشمن و مقابله با تمام امکانات و نیرو‌های خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و این جنگ ترکیبی نشان‌دهنده اوج کینه و لجاجت دشمنان قسم‌خورده با انقلاب، نظام و مردم شریف ایران اسلامی است. یکی از راه‌های مقابله با این جنگ ترکیبی، جهاد تبیین است که امروز جهاد تبیین یک فریضه است و هر فردی در این راستا تلاش کند، مشمول اجر و پاداش الهی خواهد شد.

وی تأکید کرد: در کار‌های فرهنگی باید به دنبال جریان‌سازی مثبت و سازنده باشیم و باید محصولات، نوشته‌ها و منشوراتی را منتشرکنیم که برای خواننده جذاب و تأثیرگذار باشد؛ تقریظ بر کتب ارزشمند از جانب مقام معظم رهبری باعث گسترده شدن فرهنگ کتاب‌خوانی شده است؛ یکی از اقدامات ما در وزارت دفاع این است که این کتب ارزشمند را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام آقاجانپور درخصوص برپایی غرفه‌های فرهنگی در فروشگاه‌های اتکا گفت: با توجه به ظرفیتی که در فروشگاه‌های اتکا در سرتاسر کشور وجود دارد، ما باید با راه‌اندازی غرفه‌های فرهنگی بیشتر به‌ویژه غرفه‌های مخصوص حجاب و عفاف این فروشگاه به‌عنوان نماد یک فروشگاه ایرانی اسلامی در جامعه مطرح کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این جلسه ضمن مرور انتظارات و فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برنامه‌های راهبردی سال ۱۴۰۲ را ابلاغ و نکات مهم را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار