مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در آستانه روز قدس:

روز شمار نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

«حجرگشت» نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را وعده الهی در خصوص نابودی ظالمان و اباطیل دانست و گفت: روزشمار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شده و به امید خدا به زودی شاهد تحقق وعده الهی و نابودی غده سرطانی اسراییل خواهیم بود.
کد خبر: ۵۸۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ - 11April 2023

روز شمار نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است«علی‌حجرگشت» مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس  از البرز، روز قدس را که از ابتکار‌های امام خمینی (ره) است؛ روز بزرگی برای مسلمانان و آزادگان جهان دانست و اظهار داشت: پیام ملت‌های مسلمان در این روز پایان اشغال گری قدس عزیز و نابودی رژیم جعلی اسراییل است.

وی با بیان اینکه مسلمانان معتقدند دو قبله دارند گفت: مسلمان یک قبله برای عبادت دارند که کعبه است و یک قبله برای شهادت دارند که بیت المقدس است و بی تردید تا زمان آزادسازی بیت المقدس، مسلمانان جهان دست از مبارزه در این راستا بر نخواهند داشت.

 مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه حضور مسلمانان جهان و مردم غیور ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس تداوم جریان مقاومت است بیان کرد: حضور پرشور و باشکوه مردم دنیا و به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس مصداق استمرار جریان مقاومت اسلامی علیه استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی است.

 وی با اشاره به تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس افزود: نامگذاری این روز توسط امام خمینی (ره) تحول بزرگی را در دنیا سبب ساز شد و منشأ حرکتی بزرگی در جهت محدود ساختن و حذف رژیم صهیونیستی در دنیا شد. اولویت اول ملت‌های مسلمان، آزادسازی قدس و سرزمین‌های اسلامی از دست رژیم غاصب و جنایت کار صهیونیستی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر حضور پر شور مردم ایران به ویژه مردم استان البرز در راه پیمایی روز قدس خاطر نشان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان استان البرز همگام با سایر اقشار مردم حضور گسترده‌ای در راه پیمایی روز قدس خواهند داشت و پیام خود مبنی بر آزادی قدس عزیز را به گوش جهانیان خواهند رسانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها