مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری همایش سرداران و ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی در زمستان امسال

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: همایش سرداران و ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی در زمستان امسال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 11April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «اکبر رضایی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی امروز در  جلسه هماهنگی کمیته ارتباطات و رسانه کنگره سرداران و ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی گفت: برگزاری این کنگره توفیق الهی است تا بتوانیم در خدمت شهدا باشیم و آنان را به خوبی معرفی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: در این زمینه اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید به عنوان وظیفه فرهنگی اقدام کنیم تا تأثیرگذار باشیم.

اعضای کمیته ارتباطات و رسانه هم پیشنهادات خود را برای اطلاع رسانی و برگزاری شایسته کنگره سرداران و ۱۰ هزار شهید استاد مطرح کردند.

تولیدات هنری فاخر به ویژه مستند، فیلم سینمایی و فیلم کوتاه، ثبت و ضبط خاطرات شفاهی خانواده شهدا استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و خبرنگاران و روزنامه‌نگاران برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ارسال پیامک، تبلیغات شهری و محیطی و تبلیغ در مدارس و استفاده از ظرفیت برنامه شاد از جمله این پیشنهادات بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار