توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی انجام شد؛

اعلام ویژه‌برنامه‌های روز جهانی قدس در مشهد

ویژه‌برنامه‌های روز جهانی قدس در مشهد توسط حجت‎‌الاسلام «سلطانی» تشریح شد.
کد خبر: ۵۸۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 11April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‎‌الاسلام «سید محمد سلطانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در تشریح برنامه‌‎های روز جهانی قدس اظهار داشت: مراسم روز جهانی قدس در مشهد، ساعت ۹:۳۰ جمعه ۲۵ فروردین در میدان ۱۵ خرداد مشهد برگزار می‌شود و ساعت ۱۰ راهپیمایی به سمت حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود.

وی افزود: حمل پرچم‌های جبهه مقاومت، برپایی غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه جنایات رژیم صهیونیستی، شهدای انتفاضه و مظلومیت مردم فلسطین، برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان و ایستگاه‌های توزیع اقلام تبلیغی نیز در مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده است.

این مسئول گفت: همچنین هماهنگی برای اعزام گروه‌های سرود ویژه روز قدس به مناطق مرکزی شهر و بوستان‌ها با معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: اجتماع پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی با سخنرانی «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه و قرائت قطعنامه ادامه خواهد یافت و پس از آن نیز نمازجمعه به امامت آیت‌الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه مشهد اقامه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در روز جهانی قدس تشرف خواهران به حرم مطهر رضوی از باب‌الجواد و برادران از باب‌الرضا صورت می‌گیرد.

سلطانی بیان داشت: به همت سازمان‌های اتوبوسرانی و قطارشهری، ایاب و ذهاب راهپیمایان به صورت رایگان از ساعت ۸  تا ۱۰:۳۰ به میدان ۱۵ خرداد و پس از اتمام نماز جمعه از ساعت ۱۲ تا ۱۵ از حرم مطهر رضوی به پایانه‌ها صورت می‌گیرد.

این مسئول در خصوص برگزاری همایش‌های پیش‌بینی شده به مناسبت روز جهانی قدس در مشهد و حرم رضوی گفت: همایش روز قدس ساعت ۱۶ پنجشنبه ۲۴ فروردین برای زائران غیرایرانی در صحن قدس حرم مطهر رضوی با سخنرانی ویدئوکنفرانسی «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان و «شیخ ماهر حمود» و برخی دیگر از شخصیت‌های مطرح جهان عرب برگزار خواهد شد. افزون بر این، پرسمان «روز قدس و مقاومت» نیز با عنوان «استکبارستیزی و دشمن‌شناسی» با حضور حجت‌الاسلام امینی‌خواه از استادان حوزه علمیه قم، روز‌های ۲۴ و ۲۵ فروردین از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه ۲۵ فروردین در دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی هم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار