مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

راهبرد دشمن وارد کردن خدشه‌ به جایگاه معلمان است

«شوشتری» گفت: دشمنان درصدد تغییر فرهنگ و هویت دانش‌آموز هستند و در این راستا تمرکز خود را بر مدرسه‌ها قرار داده‌اند لذا در شروع سال تحصیلی بیشترین فعالیت خود را انجام دادند چراکه می‌خواهند به جایگاه مهم و تأثیرگذار معلم و مدرسه خدشه‌دار وارد کنند.
کد خبر: ۵۸۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 11April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید امیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی امروز در جلسه کارگروه تخصصی آموزش و پرورش ستاد بزرگداشت مقام معلم استان اظهار داشت: دشمن در همه زمینه‌ها تمام همت خود را در بکار بسته و برای دستیابی به اهداف خود بسیار مدون و حساب شده کار می‌کند اما هنوز نتوانسته ضربه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند. هدفی که نظام سلطه برای آن برنامه‌ریزی کرده و آن را دنبال می‌‎کند تغییر مراجع اثرگذار مانند معلم، پدر و مادر و در نتیجه استحاله دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند فرهنگ و هویت دانش‌آموز را تغییر دهند و برای تحقق این راهبرد الگو قرار دادن سلبریتی‌ها را در فضای مجازی دنبال می‌کنند، افزود: دشمن تمرکز خود را بر مدرسه‌ها قرار داده لذا در شروع سال تحصیلی بیشترین فعالیت خود را انجام داد چراکه می‌خواهند به جایگاه مهم و تأثیرگذار معلم و مدرسه خدشه‌دار وارد کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تأکید کرد: دشمن از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند تا با نفوذ در جامعه فرهنگیان، آن‌ها را نسبت به برخی موضوعات مانند قانون رتبه‌بندی ناامید کند. امیدواریم همکاران فرهنگی استان با ارتقای بصیرت خود این توطئه دشمن را خنثی کنند.

شوشتری با تأکید بر اینکه واقعیات را باید دید، تولیدات برنامه‌ای صدا و سیما باید در موضوع معلم و فرهنگیان منسجم‌تر باشد، خاطرنشان کرد: در دوران کرونا معلمان تغییر رویکرد دادند و خود را با آموزش مجازی وفق دادند و پس از آن دوباره به سرعت خود را آماده کلاس‌های حضوری کردند.

وی ابراز داشت: باید در فرهنگ و سبک زندگی دانش‌آموزان تأثیر بگذاریم چون دشمنان می‌خواهند این قداست را بشکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تأکید کرد: تأمین نیروی انسانی و کمبود فضای آموزشی مانع اجرای شایسته مأموریت توسط آموزش و پرورش شده است.

شوشتری با بیان اینکه در تقدیم ۴ هزار معلم شهید در دوران دفاع مقدس نشانگر آن است که معلمین در جهاد و ایثار پیشقدم بوده و هستند، ابراز داشت: دنیای دانش‌آموزان متفاوت شده است و کارهای سطحی کافی نیست، مرجعیت معلمین نیز باید بازگردد و صدا و سیما و رسانه‌ها در تحقق این مهم نقش مهمی خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار