مسئول مرکز حفظ آثار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

حضور رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در ۲۳ عملیات بزرگ دوران دفاع مقدس

سرهنگ «خردمند» گفت: ۲۳ عملیات بزرگ دوران دفاع مقدس که رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در آنها شرکت داشته‌اند مشخص شده است و تلاش می‌شود با رویکرد جدیدی این عملیات‌ها و نقش و تأثیر رزمندگان استان در آنها از طریق رسانه‌ها منتشر شود.
کد خبر: ۵۸۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ - 11April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هم‌اندیشی فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ و به منظور تشریح عملیات های بزرگ در رسانه‌ها امروز در سالن جلسات ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد.

سرهنگ «ایمان خردمند» مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست هم‌ندیشی ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع )، اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳  در استان ۲۵ کمیته به ریاست استاندار و دبیرکلی سپاه فتح تشکیل شد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: با برگزاری ۱۳۵ نشست کارشناسی، ۳۶ هزار عنوان برنامه ویژه کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان تدوین شده است. 

خردمند بیان کرد: این نشست هم اندیشی در راستای کنگره ملی ۱۴۰۳ و به منظور تشریح و تبیین عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس که فرماندهان و رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در آنها حضور داشته اند برگزار شده است.

وی خطاب به فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما در جبهه حماسه ساز و نقش آفرین بوده اید و امروز با توجه به هجمه های مختلف دشمن می توانید آن روزهای پر از فراز و نشیب را برای نسل جوان تبیین کنید.

مسئول کنگره شهدا و سرداران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۳ عملیات بزرگ دوران دفاع مقدس که رزمندگان استان در آنها شرکت داشته اند مشخص شده است و تلاش می شود با رویکرد جدیدی این عملیات ها و نقش و تاثیر رزمندگان استان در آنها از طریق رسانه ها منتشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها