فرمانده انتظامی استان مرکزی:

بصیرت و غیرت دینی و انقلابی مهمترین پیام شهدا است

سردار رفیعی‌کیا گفت: بصیرت و غیرت دینی و انقلابی مهمترین پیام شهدا است و نتیجه شرکت در مراسم شهدا و مناسبت های مذهبی باید افزایش بصیرت و غیرت دینی باشد.
کد خبر: ۵۸۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ - 11April 2023

بصیرت و غیرت دینی و انقلابی مهمترین پیام شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «سردار هادی رفیعی کیا» فرمانده انتظامی استان مرکزی امروز (سه شنبه) در مراسم گرامیداشت شهید گمنام در جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: یکی از مهمترین توصیه‌های علما فکر کردن و اندیشیدن است و هم اکنون که در محضر شهید گمنام هستیم باید با این فکر کنیم که شهدا پشت پا به مادیات زدند و برای دفاع از ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در ایام شب قدر باید بیاندیشیم که امیرالمومنین (ع) چگونه زیست و چه مجاهدت‌هایی انجام داد و امروز وظیفه ما در قبال ایشان و اهل بیت (ع) چیست و این نکته بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مهمترین نکته‌ای که از حوادث در دوران اهل بیت (ع) می‌توان به آن توجه کرد مسئله بصیرت است و وجود برخی از افراد بی بصیرتی بود که شناختی از دشمن نداشتند و موجب شد مقابل اهل بیت (ع) بمانند و آنها را به شهادت برسانند.

رفیعی کیا اضافه کرد: در طول انقلاب اسلامی و خصوصاً سال ۱۴۰۱ وجود افراد بی بصیرت موجب شد برخی به امنیت کشور و حافظان امنیت جسارت کنند و ضربه‌های زیادی به کشور وارد کردند.

وی بیان کرد: بصیرت و غیرت دینی و انقلابی مهمترین پیام از حوادث است و نتیجه شرکت در مراسم شهدا و مناسبت‌های مذهبی باید افزایش بصیرت و غیرت دینی باشد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی که بر اساس سیره و سلوک امیرالمومنین (ع) و اهل‌بیت تشکیل شده و امروز به بالندگی و پویایی رسیده به برکت خون مطهر شهدا و جانبازان و مجاهدت حافظان امنیت و خادمان مردم امروز در اوج اقتدار و سربلندی است.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و امنیت کشور جوانی خود را فدا کردند، گفت: امروز باید خود را در محضر شهدا ببینیم که برای ادامه مسیر شهید تاکنون چه کرده ایم.

رفیعی کیا با بیان اینکه دشمنانی که امروز علیه ملت ایران جنگ ترکیبی به راه انداخته اند بسیار خطرناک‌تر از دشمنان ابتدای انقلاب و صدام هستند، گفت: صدامی که روزی با توپ و تانک و حمایت‌های کشورهای غربی به دنبال گرفتن مکتب اسلامی و مسجد و وطن ما بود به موفقیت نرسید و نتوانست ارزش‌های اسلامی را از ملت ایران بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی با دنبال زیر سوال بردن ارزش‌های اسلامی و خدشه به باورها و اعتقادات جوانان و نوجوانان هستند و لذا باید هوشیار بود و قدرت تفکر و اندیشه خود را افزایش داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها