در اطلاعیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان آمده است؛

رژیم جعلی اسرائیل از درون در حال فروپاشی است

امروزه به واسطه تداوم مکتب مقاومت، شاهد ضعیف‌ترین و پرچالش‌ترین دوران غده سرطانی رژیم صهیونیستی هستیم. رژیمی که به واسطه ماهیت پلیدش، از درون در حال فروپاشی است.
کد خبر: ۵۸۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 13April 2023

رژیم جعلی اسرائیل از درون در حال فروپاشی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

روز جهانی قدس عرصه جوشش خشم و اراده امت اسلامی علیه جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و صحنه انزوای راهبردی آمریکا و یک میدان وحشت برای اسرائیل در پیشگاه ملت‌ها خواهد بود.

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، تنها یک نامگذاری نبود بلکه یک جریان سازی فرهنگی، سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برای جهان اسلام بود.

امروزه به واسطه تداوم مکتب مقاومت، شاهد ضعیف‌ترین و پرچالش‌ترین دوران غده سرطانی رژیم صهیونیستی هستیم. رژیمی که به واسطه ماهیت پلیدش، از درون در حال فروپاشی است.

بی شک مساله فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام و بلکه برای آحاد حق طلبان و آزادی خواهان جامعه بشری در راهبرد نوین جمهوری اسلامی و وحدت ایجاد شده در بین کشورهای عربی منطقه خواهد توانست تحولاتی عظیم را بوجود بیاورد که نتیجه آن محو رژیم کودک کش اسرائیل از جغرافیای دنیا است.

اینک ما خادمان حوزه دفاع مقدس در خوزستان، سرزمین ایثار و حماسه و پایتخت کربلایی ایران اسلامی دیگر بار ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، با شهدای دوران دفاع مقدس عهد و پیمان می‌بندیم که در جهت اعتلای هدف شهدا که اقامه نماز در بیت المقدس بود، دریغ نورزیم و دعا کنیم که پس از اربعین کربلا مسیری پر تردد و بین المللی برای مردم مسلمان و آزادیخواه جهان به سمت قدس باز شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار