رئیس عقیدتی و سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

یاری مردم مظلوم فلسطین هدف شهدا بود

حجت الاسلام آقاسیان با بیان اینکه یاری مردم مظلوم فلسطین هدف شهدا بود، گفت: امروز مسلمانان جهان از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنند و ارزشی به رژیم اسرائیل قایل نیستند که تحقق این مهم در راستای اهداف شهداست
کد خبر: ۵۸۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ - 13April 2023

یاری مردم مظلوم فلسطین هدف شهدا بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، در آستانه گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی، مراسم روز ارتش و غبارروبی، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدای شهر قزوین با حضور امیر سرتیپ‌دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین، امیر سرتیپ‌دوم ستاد «مرادعلی بیژن‌وند» جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، حجت‌الاسلام «رمضان آقاسیان» رئیس عقیدتی و سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، و جمعی از مسئولان استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام «آقاسیان» با اشاره به روایات مبنی بر اینکه «اولین قطره خونی که از شهید ریخته شود همه گناهانش بخشیده می‌شود» و یا «شهیدی که از دنیا رفت لباس بهشتی بر تنش کرده و آن را داخل بهشت می‌کنند»، اظهار داشت: این روایات بیانگر روشن جایگاه والای شهدا است.

وی افزود: کسی که بتواند جایگاه شهدا را درک کند، وابستگی‌اش به دنیا کمتر و علاقه‌اش به دین و شهادت بیشتر می‌شود.

رئیس عقیدتی و سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: همه شهدا هدف حفظ تمامیت ارضی را داشتند و در این راستا جان‌شان را فدا کردند تا دشمنان نتوانند به مرزهای نظام جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد کنند.

این مقام مسئول افزود: تبعیت از ولایت‌فقیه دیگر هدف شهدا بود که آحاد جامعه با اطاعت کردن از منویات رهبری توانستند ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و در برابر شهیدان سربلند باشند.

آقاسیان بیان کرد: اقتدار ایران هدف دیگر شهدا بود که امروز با مدیریت و تدبیر رهبری افزایش یافته به نحوی که هیچ کشوری جرات ندارد نگاه چپ به این کشور کند.

رئیس عقیدتی و سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین یاری مردم مظلوم فلسطین را هدف شهدا برشمرد و گفت: امروز مسلمانان جهان از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنند و ارزشی به رژیم اسرائیل قایل نیستند که تحقق این مهم در راستای اهداف شهداست.

وی افزود: مردم ایران در 44 سال انقلاب اسلامی با سختی‌های بسیاری روبرو بودند ولی با دیانت، عشق و علاقه به قرآن‌کریم و دین اسلام و ولایتمداری توانستند این سختی‌ها را تحمل کنند.

در ادامه مراسم یاد شده، مسئولان ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، به مقام والای این شهید بزرگوار و امیران، سرداران و سه هزار شهید استان قزوین ادای احترام کردند.

همچنین مسئولان یاد شده یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و با اهداف و آرمان‌های آن‌ها تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار