رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد؛

محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در زنجان

«موسوی» از اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ - 13April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ «سید حبیب موسوی» امروز در جمع خبرنگاران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در زنجان خبر داد و اظهار داشت: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس در ۲۵ اردیبهشت ماه تردد در مسیر‌های اعلامی ذیل از ساعت هفت صبح این روز تا پایان مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه تردد و توقف همه خودرو‌ها از میدان قائم تا تقاطع تربیت منتهی به مسیر راهپیمایی ممنوع نخواهد بود، بیان کرد: مسیر میدان رسل به سمت تقاطع دارالقرآن و برعکس و میدان رسل به سمت دانشگاه پیام‌نور و برعکس نیز ممنوع خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: از همه شهروندان تقاضا می‌شود نهایت همکاری را براب هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم با کارکنان راهنمائی و رانندگی را داشته و از پارک کردن خودرو‌های خود در مسیر‌های اعلامی جدا خودداری کنند بدیهی است خودرو‌های پارک شده در مسیر‌های راهپیمائی به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهند شد.

موسوی در ادامه افزود: شهروندانی که خودرو آن‌ها منتقل شده باشد، می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰ از محل خودرو اطلاع داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار