عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

روز قدس نماد وحدت جهان اسلام است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام است و این روز باید زنده نگه داشته شود و سال به سال دامنه آن گسترده‌تر شود.
کد خبر: ۵۸۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ - 14April 2023

روز قدس نماد وحدت جهان اسلام استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمود عباس‌زاده مشکینی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه روز قدس نماد مقابله با اشغال و تجاوز به کشور‌ها و به طور خاص کشور‌های اسلامی است، گفت: روز قدس، روزی مهم برای مقابله با ظلم و دفاع از مظلومان است.

عباس‌زاده مشکین افزود: روز قدس که با نبوغ امام خمینی (ره) شکل گرفت، یک اقدام مهم تاریخی علیه سیاست‌های اشغالگرانه است و فلسفه روز قدس باید فراتر از شعار‌ها و کلیشه‌ها برای همه ملت‌های دنیا تبیین شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت جهان اسلام جهت مقابله با تهدیدات دشمنان و متجاوزان است، تصریح کرد: روز قدس باید زنده نگه داشته شود و باید سال به سال دامنه آن گسترده‌تر و عمیق‌تر شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما از رسانه‌های خود توقع داریم روز قدس را دقیق و عالمانه برای مردم ایران و جهان و به ویژه ملت‌های مسلمان تبیین کنند.

عباس‌زاده مشکینی درباره علت سکوت غربی‌ها نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: صهیونیست‌ها را نمی‌توان از غربی‌ها جدا کرد و آن‌ها برای سیطره بر خاورمیانه پایگاهی به نام اسرائیل در منطقه ما ایجاد کردند. بنده هیچ گونه دوگانگی بین برخی از غربی‌ها با اسرائیل قائل نیستم و گفتمان آنان یکی است و با این شرایط نمی‌توان انتظار داشت که غرب از مردم مظلوم فلسطین دفاع کند و جلوی رژیم غاصب صهیونیستی بایستد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار