فرمانده سپاه کربلا:

روز «قدس» پشتوانه محکمی برای امنیت کشور ما است

سردار «مسلمی» با بیان اینکه روز قدس مختص به ایران نیست روز اسلام است، گفت: روز قدس، یک پشتوانه محکمی برای امنیت کشور ما است.
کد خبر: ۵۸۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ - 14April 2023

روز «قدس» پشتوانه محکمی برای امنیت کشور ماستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) را به شما اصحاب رسانه تسلیت عرض می‌کنم. ان‌شاء‌الله در این شب‌های قدر خیر و عاقبت بخیری و سلامتی برای همگان رقم زده شود.

وی افزود: دوراندیشی و آینده نگری امام راحل معمار کبیر انقلاب اسلامی، موجب شده است تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شود. رمز این نامگذاری و اینکه چرا اخرین جمعه ماه مبارک رمضان نه ماه‌های دیگر به روز قدس نامگذاری شده است، به دلیل زنده نگه داشتن فلسطین و قدس شریف است.

سردار مسلمی ادامه داد: در طول سال این روز در تقویم خورشیدی در گردش است چرا که ماه رمضان در یک ماه خاصی از سال نیست ماه رمضان یک سال در فصل زمستان، در فصل بهار و... در گردش است برهمین اساس روز قدس هم در تمامی فصول سال در گردش است و امام خمینی بعنوان فقیهی حاذق و رهبری سیاستمدار، با اعلام این کار درپی شکستن تمامی مناسبت‌های سیاسی و مذهبی متعارفی بوده که دریک تاریخ مشخص شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بیانات حضرت امام راحل مبنی بر اینکه «مسلمان جهان را دعوت می‌کنم که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند»، اضافه کرد: شب‌های قدر شب‌های سرنوشت است و مقدرات انسان در این شب‌ها رقم می‌خورد.

وی بیان داشت: در شب‌های قدر مردم با شب زنده داری و مناجات و توبه از خدا می‌خواهند تا از بندگی غیرخدا، شیاطین انس و جن رها شده و بنده مخلص خدا شوند.

سردار مسلمی عنوان کرد: روز قدس هم که آخرین روز‌های شهرالله اعظم است، سزاوار است، مسلمانان جهان تلاش کنند تا از قید بردگی شیاطین بزرگ و ابرقدرت‌ها در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل رها شده و به قدرت الهی متصل شوند و دست جنایتکاران را از کشور‌های مسلمان قطع کنند.

این مسئول تصریح کرد: باید بدانیم و ایمان کامل داشته باشیم که وعده خدا حتمی است و قدس روزی ازاد خواهد شد و رژیم منحوس اسرائیل از بین خواهدرفت.

سردار مسلمی ابراز داشت: روز قدس روز آزمایش بزرگ ملت‌های مسلمان است که مستقل از دولتها، انزجار خود را از رژیم کودکش کش اسرائل اعلام کنند تا صهیونیست‌هایی که در حال عادی سازی روابط با کشور‌های منطقه هستند تیرشان به سنگ بخورد.

فرمانده سچاه کربلا افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و پرچمداری امامین انقلاب در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم فلسطین و قدس شریف، انقلاب و نظام اسلامی ذره‌ای از آرمان خود در حمایت از فلسطین نه تنها عقب نشینی نکرده است بلکه در این چند سال اخیر با شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه و الگوگیری کشور‌های منطقه و ملت‌های آزادی‌خواه جهان از ایران اسلامی، باعث شده در جای جای نقاط جهان شاهد استکبار‌ستیزی علیه آمریکا و رژیم کودکش اسرائیل هستیم.

وی گفت: جبهه مقاومت با میدان داری ایران اسلامی، توانسته گروهک‌های تروریستی تکفیری، به ویژه داعش که ساخته و پرداخته آمریکا و حامیانش بوده را از بین ببرد، آیا این جبهه نمیتواند فلسطین را از دست بزدل‌ترین رژیم اشغالگر نجات بدهد؟ یقینا می‌تواند و این اتفاق به زودی خواهد افتاد هرچند با توجه به بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، خود صهیونیست‌ها با دست خودشان فروپاشی خود را رقم خواهند زد و به همان ۲۵ سال هم نخواهد رسید.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: روز قدس مختص به ایران نیست روز اسلام است و بر هر مسلمانی که محب و دلداده پیامبر (ص) است واجب است که در این روز فریاد استکبار ستیزی بدهد. البته روز قدس، یک پشتوانه محکمی برای امنیت کشور ما هم هست. شما می‌بینید وقتی آحاد مردم با زبان روزه به خیابان‌ها می‌آیند و شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل سرمی‌دهند، بی‌دلیل نیست، تک تک مردم از آن کودک و نوزادی که در بغل مادر است تا آن پیرمرد و پیرزنی و جوان و نوجوانی که به خیابان‌ها می‌آیند با همین حضورخود اعلام می‌کنند برای حفظ امنیت کشور که دستاورد خون شهداست و در هیچ جای جهان دیده نشده و بی‌نظیر است، به دشمنان اجازه نگاه چپ به کشور را نمی‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار