معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج‌ مستضعفین در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

فلسطینیان با پیروی از حاج قاسم در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند/ صهیونیست‌ها محکوم به نابودی هستند

سردار معروفی گفت: حضور و وحدت ما در صحنه معادلات را تغییر خواهد داد؛ امروز فلسطینیان با پیروی از راه حاج قاسم با تمام توان در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۸۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ - 14April 2023

فلسطینیان با پیروی از حاج قاسم در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند/ صهیونیست‌ها محکوم به نابودی هستندسردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (جمعه) در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیستی درگیر مسائل داخلی است و نابودی این رژیم دور نیست، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی ایجاد شد تا بین‌ مسلمین اختلاف‌افکنی کند.

سردار معروفی گفت: امروز رژیم صهیونیستی بدترین شرایط را دارد و کشورهای محور مقاومت با وحدت به سمت نابودی اسرائیل و با شتاب بیشتری در حال حرکت هستند؛ امروز مسلمین جلوتر از حکومت‌های خود در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند.

معاون هماهنگ سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل امروز نمی‌تواند از پس بحران‌های داخلی خود بربیاید و آن‌ها را حل کند، افزود: صهیونیست‌ها مطمئن باشند که آمریکا دیگر همچون گذشته از اسرائیل حمایت‌ نخواهد کرد.

وی گفت: حضور و وحدت ما در صحنه معادلات را تغییر خواهد داد؛ امروز فلسطینیان با پیروی از راه حاج قاسم با تمام توان در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار