راهپیمایی روز جهانی قدس در سمنان آغاز شد

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس در استان سمنان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ - 14April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از سمنان، راهپیمایی روز جهانی قدس در برخی مناطق مختلف استان سمنان از ساعت ۱۰ امروز آغاز شده است و در شماری از شهرها نیز تا دقایقی دیگر، این راهپیمایی باشکوه با حضور مردم برگزار می‌شود.

مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه استان سمنان از همان دقایق اولیه آغاز راهپیمایی با حضور پرشور و باشکوه خود در مسیرهای از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف پرداختند.

راهپیمایی روز قدس در شاهرود از ساعت ۱۰ از مسجد موسی ابن جعفر (ع) به سمت مصلای نماز جمعه آغاز شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سمنان از ساعت ۳۰ :۱۰ از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلای نمازجمعه، در دامغان از ساعت ۳۰ :۱۰ از میدان شهدا به سمت مصلای نمازجمعه و در گرمسار از ساعت ۳۰ :۱۰ از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در میامی از ساعت ۳۰ :۱۰ از میدان بسیج به سمت مصلای نمازجمعه، در مهدی‌شهر از ساعت ۱۱ از میدان ولیعصر (عج) به سمت حسینیه المهدی (عج) و در آرادان ساعت ۴۵ :۱۰ از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نمازجمعه برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در سرخه از ساعت ۳۰ :۱۰ از میدان ولی‌عصر (عج) به سمت حسینیه شهدا و در بسطام ساعت ۱۱  از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نمازجمعه برنامه‌ریزی شده است.

راهپیمایی روز قدس در کلاته‌خیج دامغان ساعت ۱۱ از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدا، در مجن شاهرود ساعت ۱۱ صبح از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع و در بیارجمند شاهرود ساعت ۴۵ :۱۰ از میدان قدس به سمت مصلای نمازجمعه برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در رویان شاهرود ساعت ۱۱ صبح از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع و در ایوانکی گرمسار ساعت ۱۱ صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت مسجد جامع برنامه‌ریزی شد.

راهپیمایی روز قدس در شهمیرزاد ساعت ۳۰ :۱۰ از مسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره)، در درجزین مهدی‌شهر ساعت ۳۰ :۱۰ از مسجد قائم (عج) به سمت مسجد جامع، در لاسجرد سرخه ساعت ۳۰ : ۱۲ از مقابل مسجد شهید بهشتی به سمت گلزار شهدای لاسجرد و در امیریه دامغان بعد از اقامه نمازجمعه از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در دیباج دامغان نیز ساعت ۱۱ از مقابل درمانگاه به سمت مصلای نمازجمعه و در کلاته رودبار دامغان ساعت ۳۰ :۱۰ از گلزار شهدا به سمت مصلای نمازجمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار