دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران:

شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

سردار مومنی گفت: امروز رژیم صهیونیستی از بیرون مرزهایش توسط جبهه مقاومت و از درون هم به علت ناکارآمدی و فساد با مخالفت‌هایی مواجه شده و در واقع شمارش معکوس برای فروپاشی این رژیم آغاز شده است.
کد خبر: ۵۸۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ - 14April 2023

شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «اسکندر مومنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی از بیرون مرزهایش توسط جبهه مقاومت و از درون هم به علت ناکارآمدی و فساد با مخالفت‌هایی مواجه شده و در واقع شمارش معکوس برای فروپاشی این رژیم آغاز شده است.

مومنی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم آمده‌اند تا نشان دهند تداوم یک کشور و ملت با گذشت زمان از بین نمی‌رود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: بدون تردید نقش سردار سلیمانی در ایجاد وحدت و هماهنگی و یکپارچگی جبهه مقاومت باعث شده که جبهه مقاومت به اهداف خود برسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در روز‌های اخیر حملات و هتک حرمت صهیونیست‌ها به اماکن مقدس در فلسطین شدت گرفته است وظیفه کشور‌های عرب و مجاور فلسطین چیست و آیا این کشور‌ها می‌توانند برای توقف خشونت در اراضی اشغالی به عنوان اهرم فشار عمل کنند، گفت: بدون تردید این کار‌ها دست و پا زدن رژیم صهیونیستی است برای دور کردن بحرانی که درگیر خودش شده است.

مومنی خاطرنشان کرد: بدون تردید حداقل کاری که کشور‌ها و دولت‌ها و مردم دنیا می‌توانند انجام دهند محکومیت یکپارچه این جنایت وحشیانه است.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار