مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه:

امروز صدای مظلومیت ملت فلسطین در دنیا طنین‌انداز شده است

حجت‌الاسلام «تسخیری» با بیان اینکه امروز صدای مظلومیت ملت فلسطین در دنیا طنین‌انداز شده است، گفت: رژیم صهیونیستی بداند که با به شهادت رساندن سربازان مقاومت، ایران اسلامی متوقف نشده و سکوت نمی‌کند، بلکه ملت ما بیدارتر و هوشیارتر می‌شود.
کد خبر: ۵۸۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ - 14April 2023

امروز صدای مظلومیت ملت فلسطین در دنیا طنین‌انداز شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس که در این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه مبارک رمضان با بیان اینکه امروز رشد گروه‌های مقاومت، رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به ذلت کشانده است، اظهار داشت: علما، بزرگان و ملت‌های اسلامی متحد شده اند و تمرکز عملیات در داخل سرزمین های اشغالی است بطوریکه طبق نظرسنجی‌های خوده رژیم صهیونیستی، ۲ میلیون اسراییلی از این سرزمین مهاجرت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه بر اساس فرموده خداوند نتیجه مقاومت در برابر مستکبران، مجاهدت و قیام است نه خاموشی، گفت: خدای متعال دل‌های مومنان را شاد کرده تا دشمنان نابود شوند. حرکتی که امروز در سراسر دنیا بر علیه رژیم‌ صهیونیستی به میدان آمده‌اید.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ظهور حق در برابر باطل است، عنوان کرد: امروز تمام دنیا به صحنه آمده و نابودی اسرائیل را خواستار شده‌اند، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده نابودی این رژیم روز به روز نزدیک‌تر می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه امروز صدای مظلومیت ملت فلسطین در دنیا طنین‌انداز شده است، افزود: رژیم صهیونیستی بداند که با به شهادت رساندن سربازان مقاومت، ایران اسلامی متوقف نشده و سکوت نمی‌کند، بلکه ملت ما بیدارتر و هوشیارتر می‌شود.

حجت‌الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه این ملت قریب 50 سال در مقابل توطئه‌های دشمنان قیام کرده و هیچ‌گاه از مقاومت دست بر نمی‌دارد، خاطرنشان کرد: به فرموده ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای اگر اسرائیل کوچک‌ترین حماقت در رابطه با ایران اسلامی کند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم. 

وی عنوان کرد: اگر دشمنان می‌خواهند امنیت پیدا کنند، باید دست به دامان ایرانیان شوند. اکنون 2 میلیون اسرائیلی ساک‌های خود را بسته تا از سرزمین اشغالی مهاجرت کنند. سران آنان خودشان اذعان کرده بزرگ‌ترین خطر پیش‌روی‌شان، خطر موجودیتمان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی اذعان کرده هیچ جایگاهی در دنیا نداشته و روز به روز نابودتر خواهند شد، تصریح کرد: امروز صدای پشت پرده این رژیم، میان فلسطینیان و فریاد الله اکبر و خامنه‌ای رهبر است، وجود دارد.

حجت‌الاسلام تسخیری خطاب به ملت‌های مسلمان گفت: براساس فرموده قرآن، برابر مستکبران قیام کنید تا خداوند بدست شما دشمنان را ادب و خوار کند و این قیام همین حرکتی است که مردم کردستان و ایران امروز انجام دادند.

وی یادآور شد: این حضور شما مردم انقلابی و حق جو، ظهور حق در برابر باطل و اعلام آمادگی شما برای نابودی رژیم سفاک و کودک‌کش است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه ما ملتی نیستیم که اسرائیل ضربه بزند و سکوت کنیم، ادامه داد: امروز اگر موشکی روانه فلسطین شود، قطعا از جانب جبهه مقاومت پاسخ داده خواهد شد.

حجت الاسلام تسخیری یادآور شد: امروز شرایط تغییر کرده و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی شکل گرفته است به طوریکه مسئولان این رژیم به فکر فرار به آمریکای جنوبی هستند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهونیستی از دهه هشتادی های ایران هراس دارد، عنوان کرد: در اقدام اخیر صهیونیست ها که منجر به شهادت ۲ جوان ایرانی از جمله فرزند کردستان شد، نتانیاهو بارها اعلام کرد که قصد ضربه به نیروهای ایرانی را نداشتیم، یعنی شما جبران نکنید و این نشان از ترس این رژیم سفاک از جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه امروز اسرائیلی‌ها در آمریکا در حال خانه ساختن برای خود هستند، تاکید کرد: همه بدانید که تقاص خون شهدا را خواهیم گرفت و سنت وعده الهی مبنی بر نابودی ظالم بزودی محقق می شود.

در پایان این مراسم قطعنامه روز قدس توسط یکی از بسیجیان قرائت و مردم شعارهای کوبنده «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر؛ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها