دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

فریاد اتحاد شیعه و سنی شرق گلستان برای آزادی قدس شریف

اهالی شرق گلستان با سردادن شعارهای «الله و اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، روز جهانی قدس یوم الله ست یوم الله، بنیانگذار این روز، روح الله ست روح الله، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» یک بار دیگر حمایت خود را از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
کد خبر: ۵۸۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ - 14April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اقشار و اقوام مختلف مردم این خطه از ایران اسلامی از زن و مرد، پیر و جوان و کوچک و بزرگ که برخی هایشان با لباس‌های محلی در راهپیمایی روز قدس شرکت داشتند با سردادن فریاد «یا ایها المسلمون، اتحدو اتحدو» علاوه بر نمایش دلبستگی خود به قبله اول مسلمانان جهان، خواستار اتحاد بیشتر امت اسلامی برای آزادی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین از چنگال رژیم غاصب و جعلی اسرائیل جنایتکار شدند.

گروه‌های مختلف مردم شیعه و اهل شرق استان گلستان با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که همچنان وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی، خون شهیدان و فرامین امامین انقلاب هستند.

اهالی شرق گلستان در راهپیمایی‌های امروز همچنین با سردادن شعارهای «الله و اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، روز جهانی قدس یوم الله ست یوم الله، بنیانگذار این روز، روح الله ست روح الله، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» یکبار دیگر حمایت خود را از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و آرمان‌ آزادی خواهی آنها و نیز بازپس گیری سرزمین‌های اشتغال شده شان از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

فریاد اتحاد شیعه و سنی شرق گلستان برای آزادی قدس شریف

امروز شهرها و برخی روستاهای بزرگ واقع در شرق گلستان از جمله گنبدکاووس، اینچه‌برون، کُرند، داشلی برون، رامیان، دلند، خان ببین، تاتار علیا، زنیب آباد، توران فارس، آزادشهر، نوده خاندوز، نگین شهر، مینودشت، دوزین، گالیکش، صادق آباد، ینقاق، کلاله، فراغی، مراوه‌تپه، گلیداغ و قازان قایه شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس و تجدید عهد اهالی آنها با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم فلسطین بود.

راهپیمایی روز قدس در گنبدکاووس که بزرگترین شهر شرق گلستان است، باحضور اقشار مختلف مردم روزه دار و علما و روحانیون شیعه و سنی و نیز مسوولان این شهرستان از مقابل مسجد قائمیه تا مصلی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها